🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28819.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اخطار مایکروسافت به کاربران ویندوز 7؛ پشتیبانی رو به اتمام است

مایکروسافت از چند ماه قبل خبر از پایان پشتیبانی ویندوز 7 در سال 2020 داده بود. قرار است این موضوع با نمایش اعلان هایی به اطلاع کاربران برسد. بر اساس اعلام مایکروسافت از 14 ژانویه ...

مایکروسافت از چند ماه قبل خبر از پایان پشتیبانی ویندوز 7 در سال 2020 داده بود. قرار است این موضوع با نمایش اعلان هایی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - به اطلاع کاربران برسد.

بر اساس اعلام مایکروسافت از 14 ژانویه 2020 (24 دی 1398) - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - به پشتیبانی رایگان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - از ویندوز 7 پایان می دهد. پس از این تاریخ، آپدیت های امنیتی این نسخه تنها به کاربرانی ارائه می شود که هزینه ای اضافه را پرداخت کنند. آپدیت های پولی هم البته احتمالاً تا سال 2023 ارائه خواهند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - شد. به این ترتیب در صورتی که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - قادر به دریافت به روز رسانی های امنیتی نباشید، مسئولیت امنیت کامپیوتر به عهده خودتان است.

مایکروسافت قصد دارد کاربران ویندوز - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - 7 را به آپدیت به ویندوز 10 ترغیب کند. به این ترتیب پاپ آپ هایی را به کاربران نمایش می دهد تا آنها را از پایان یافتن زمان پشتیبانی آگاه و در عین حال پیشنهاد ارتقا را یاد آوری کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان

قطعاً هیچ کس از این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - پاپ آپ های آزار دهنده روی محیط دسکتاپ خوشش نمی آید. به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - همین دلیل مایکرسافت وعده داده که این موارد چندان هم سر زده نخواهند بود و کاربران می توانند آنها را مسدود کنند. بر اساس آخرین گزارش مایکروسافت این اعلان قرار است از ماه آتی میلادی (میانه فروردین ماه) و در طول سال 2019، به تعداد انگشت شمار نمایش داده شود.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - گزارشی که اخیراً منتشر شده بود، ویندز 10 بالاخره در ماه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - دسامبر موفق شد بر محبوبیت ویندوز 7 غلبه کند و اندکی پیشی بگیرد. عجیب تر اینکه حتی بر اساس گزارشی دیگر ویندوز 7 در ماه ژانویه موفق شده بود کاربران جدیدی را جلب کند و میزان کاربران خود را به 37.19 درصد برساند.

مایکروسافت تلاش می کند افراد بیشتری را از سمت نسخه های قدیمی تر به ویندوز 10 جذب کند. در سال های اخیر هم این شرکت تلاش کرده بود با پیشنهاد به روز رسانی رایگان به ویندوز 10 به این هدف برسد، البته اکنون تاریخ این پیشنهاد به اتمام رسیده است. به این ترتیب کاربرانی که قصد به روز رسانی دارند باید هزینه نسخه جدید را بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone