🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28814.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت شیائومی می 9 و کیفیت متوسط یاقوت کبود لنز دوربین [تماشا کنید]

کمپانی چینی شیائومی اول اسفند از پرچمدار جدید خود «می 9» رونمایی کرد که در بالاترین مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (غیر قابل ارتقا) 595 دلار قیمت داشته و از ...

کمپانی چینی شیائومی اول اسفند از پرچمدار جدید خود «می 9» رونمایی کرد که در بالاترین مدل با 8 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (غیر قابل ارتقا) 595 دلار قیمت داشته و از نظر مبلغ پرداختی، در دنیای پرچمداران بی رقیب است.

حالا کانال مشهور JerryRigEverything که در زمینه تست مقاومت گوشی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - های جدید مهارت خاصی دارد، محصول شیائومی را مورد بررسی قرار داده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - که در ادامه ویدیوی آن را مشاهده می کنید:

شیائومی مدعی است در می 9 از شیشه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - محافظ گوریلا گلس 6 استفاده کرده و حاشیه بدنه نیز با آلومینیوم 7000 ساخته شده است. این تلفن هوشمند همچنین به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده که در صورت خش برداشتن صفحه نیز بدون مشکل کار خواهد کرد.

شیائومی متریال محافظ لنز دوربین می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - 9 را شیشه یاقوت کبود معرفی می‌کند

اما نکته قابل توجه درباره مواد به کار رفته در شیائومی می 9 بحث متریال محافظ لنز دوربین است که کمپانی آن را «شیشه یاقوت کبود» معرفی می کند؛ این موضوع از آنجایی عجیب است که یاقوت کبود و شیشه، دو ماده کاملاً متفاوت هستند که از نظر استحکام و ساختار فیزیکی تفاوت های اساسی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - یکدیگر دارند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران

یاقوت کبود به مراتب از شیشه مقاوم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - تر (و البته گران تر) است و در مقیاس سختی موس، تنها موادی که از سطح سختی 8 به بالا برخوردار باشند می توانند به آن آسیب بزنند؛ در حالی که بهترین شیشه مورد استفاده در اسمارتفون های امروزی با موادی از سطح - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - 6 نیز قابل خراشیدن خواهد بود.

متاسفانه محافظ لنز می 9 نیز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - شرایط مشابهی داشته و از سطح 6 دچار خراشیدگی می شود؛ هرچند دستگاه الکترونیکی شناسایی مواد معدنی پوشش مذکور را یاقوت کبود می داند، اما گویا شیائومی نیز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر گلوگاه استان مازندران - مانند اپل به سراغ مواد نه چندان درجه یک رفته و کیفیت یاقوت کبود مورد استفاده در می 9 به پای پرچمداران شرکت تایوانی HTC نمی رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone