🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28810.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: پلیس راهور با آزادسازی اطلاعات به کسب‌و‌کارهای حمل‌و‌نقل هوشمند کمک کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از مرکز کنترل هوشمند ترافیک تهران با اشاره به اینکه کار بزرگی برای هوشمند سازی مدیریت ترافیک تهران انجام شده است، تاکید کرد پلیس راهور می‌تواند با در ...

وزیر ارتباطات و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - فناوری اطلاعات در بازدید از مرکز کنترل هوشمند ترافیک تهران با اشاره به اینکه کار بزرگی برای هوشمند سازی مدیریت ترافیک تهران انجام شده است، تاکید کرد پلیس راهور می‌تواند با در اختیار قرار دادن شاخص‌های به دست آمده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - در این مرکز به رشد و توسعه کسب و کارهای حوزه حمل و نقل هوشمند کمک کند.

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با همراهی سردار «حسین رحیمی» فرمانده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - انتظامی تهران بزرگ و سردار «محمدرضا مهماندار» رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک تهران بزرگ بازدید کرد. جهرمی با اشاره به اینکه کار بزرگی در هوشمندسازی مدیریت ترافیک تهران انجام شده است، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - افزود:

«با توجه به تراکم جمعیتی و حساسیت تهران، دیگر نمی‌توان این شهر را به شیوه سنتی مدیریت کرد و باید به سمت شیوه‌های هوشمند رفت. شبکه بزرگی که برای هوشمند سازی ترافیک تهران ایجاد شده است که نگهداری و مدیریت این شبکه با بیش از ۱۶۰ کیلومتر فیبر نوری در مسیرهای اصلی شهر و نصب ۲۸۰۰ دوریبن کنترل سرعت و ترافیک و سیستم برق و تجهیزات کار مهم و دشواری است که شاید دیده نمی‌شود. تصمیم گیری بر اساس داده‌های واقعی ترافیک شهری اهمیت بالایی دارد که با استفاده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - از این داده‌ها می‌توان ترافیک شهر را کاهش داد.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پلیس راهور تهران پیشنهاد کرد که شاخص‌های خود را به صورت آنلاین ارائه کند چراکه این آمار و اطلاعات در بسیاری از بخش‌های کشور قابل استفاده است. جهرمی باور دارد که آزاد سازی اطلاعات و استفاده کسب - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - و کارها از این اطلاعات می‌تواند باعث رشد آنها شود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران

او به مسیریاب‌های داخلی که هم اکنون در رقابت با نمونه‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - خارجی هستند اشاره کرد که با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - رشد خوبی داشته‌اند به طوری که نصب ۲ میلیون از این اپلیکیشن‌ها ثبت شده است:

«یک میلیون و ۶۰۰ هزار نصب مربوط به یکی از این مسیریاب‌ها است و در صورتی که این مسیریاب‌های داخلی به برخی از اطلاعات موجود در مرکز کنترل ترافیک پلیس دسترسی داشته باشند رشد خوبی می‌کنند و همین موضوع مزیت رقابتی این اپلیکیشن‌ها با نمونه خارجی آن است. حمل و نقل هوشمند برای یک شهر هوشمند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - لازم است. مدیریت حمل و نقل هوشمند نشان می‌دهد که پلیس در کنار بخش خصوصی که حمل و نقل هوشمند را راه اندازی کرده، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - توانسته سامانه‌های خود را به روز کند و این پیشرفت افتخار آمیز است. با اطلاعات موجود در این مرکز می توان به وسیله هوش مصنوعی خدمات شهری را توسعه داد.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به همکاری وزارت ارتباطات و اپراتورها، تاکید کرد که برای تحقق دولت الکترونیک به همکاری بیشتر نیروی انتظامی نیاز است که با دستور فرماندهی ناجا همکاری خوبی در حال شکل گیری است و درصورتیکه پلیس راهور به دولت الکترونیکی ملحق شود و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلاردشت استان مازندران - برخی از اطلاعات آنها در اختیار کسب و کارها قرار گیرد کمک شایانی به توسعه دولت الکترونیکی، تقویت کسب و کارهای حوزه حمل و نقل و در نهایت به رفاه شهروندان و امنیت آنان منجر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone