🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28818.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر گرفته شده با هواوی پی 30 قدرت دوربین این گوشی را به تصویر می‌کشد

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی در مورد هواوی پی 30 در سطح اینترنت منتشر شده است و حال شاهد رندر جدیدی از این گوشی هستیم که عدم وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در ...

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی در مورد هواوی پی 30 در سطح اینترنت منتشر شده است و حال شاهد رندر جدیدی از این گوشی هستیم که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - عدم وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در پی 30 پرو به تصویر می‌کشد.

همچنین حالا به طور قطعی می‌دانیم که این گوشی از خروجی USB-C بهره می‌برد. در ضمن، در بخش انتهایی دستگاه یک بلندگوی دیگر و یک میکروفون اضافه نیز مشاهده می‌شود. البته همان‌طور که گفتیم، جک ۳.۵ میلی متری هدفون در هواوی پی 30 پرو وجود ندارد و فضای خالی آن در این گوشی به جای سیم کارت و نانو اس‌دی کارت اختصاص داده شده است.

جدا از این موارد، اخیرا تیزرهای کوتاهی از هواوی پی 30 منتشر شده اند. در یکی از آن‌ها با عبارت «فوق العاده روشن» طرف هستیم که احتمالا به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - یک حالت ویژه شب برای دوربین پی 30 اشاره می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان

در تیزر دیگری شاهد عبارت «فوق العاده نزدیک» هستیم. عبارتی که به طور مشخصی از قدرت زوم این گوشی می‌گوید. در کل، قدرت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - زوم دوربین یکی از ویژگی‌هایی بوده که هواوی در تبلیغات سری پی 30 توجه زیادی به آن کرده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان

یک تبلیغ دیگر هم از این گوشی در سطح اینترنت منتشر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - شده که ظاهرا به تبلیغات هواوی پی 30 در مناطق اسپانیایی زبان مربوط می‌شود.

علاوه بر موارد بالا، در ادامه تصاویر جدیدی را شاهد هستیم که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - گفته می‌شود به وسیله هواوی پی 30 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - پرو گرفته شده‌اند. تصاویر ذکر شده روی عملکرد دوربین این گوشی در فواصل کانونی مختلف و وضعیت‌‌های نوری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - گوناگون تمرکز دارند. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - لازم به ذکر است که تصاویر بالا همگی ۱۰ مگاپیکسلی هستند و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان - تنها تصاویر زیر با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل گرفته شده و ظاهرا تنها عکسی است که با لنز زاویه باز این گوشی گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کامیاران استان کردستان

هواوی پی 30 در تاریخ ۶ فروردین به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone