🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28821.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر گرفته شده با اوپو رنو قدرت زوم 10 برابری دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

اوپو از گوشی جدید خود با نام اوپو رنو رونمایی کرده که به طور ویژه‌ای روی قابلیت زوم دوربین تمرکز دارد. برای نشان قابلیت زوم ۱۰ برابری، اوپو از بناهای مشهوری مانند سگ‌بنای جورج واشنگتن ...

اوپو از گوشی جدید خود با نام اوپو رنو رونمایی کرده که به طور ویژه‌ای روی قابلیت زوم دوربین تمرکز دارد.

برای نشان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - قابلیت زوم ۱۰ برابری، اوپو از بناهای مشهوری مانند سگ‌بنای جورج واشنگتن و مجسمه حضرت عیسی در برزیل استفاده کرده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - است که ظاهرا با استفاده از دوربین‌های این گوشی به خوبی از فاصله دور نیز قابل عکس برداری هستند.

اوپو رنو احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون 710 بهره برده و به یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p پلاس مجهز شده است. در ضمن، ظرفیت باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. در پشت این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی شاهد دوربینی سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستیم که در پایین آن‌ها فلاشر دوربین دیده می‌شود. اوپو رنو از یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هم بهره‌ خواهد برد.

اوپو رنو در ۴ رنگ بنفش، صورتی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید:

این گوشی روز ۲۱ فروردین سال آینده به طور رسمی رونمایی خواهد شد. البته پیش از این هم اوپو یک نمونه اولیه از این محصول را طی MWC 2018 با کاربران به اشتراک گذاشته بود.

پیش از این هم اوپو از یک گوشی میان رده دیگر با F11 Pro رونمایی کرده بود که دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی را می‌توان ویژگی اصلی آن دانست.

به طور کلی به نظر می‌رسد اوپو برنامه ویژه‌ای برای پیدا کردن سهمی بیشتر از بازار موبایل دارد. در همین راستا می‌توان به حضور Pete Lau به عنوان موسس وان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - پلاس در این کمپانی به عنوان نایب رییس اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone