🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28817.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

به‌روزرسانی جدید توییتر لایو استریم صوتی و تصویری را ممکن می‌کند

اخیرا ویژگی‌های جدیدی به دوربین توییتر اضافه شده که تمرکز این شبکه اجتماعی روی محتوای تصویری را بیشتر می‌کند. حال با کشیدن صفحه به سمت چپ به دوربین توییتر دسترسی پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید ...

اخیرا ویژگی‌های جدیدی به دوربین توییتر اضافه شده که تمرکز این شبکه اجتماعی روی محتوای تصویری را بیشتر می‌کند.

حال - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - با کشیدن صفحه به سمت چپ به دوربین توییتر دسترسی پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید تصاویر یا ویدیوهایی با زمان بیشتر از ۲ دقیقه را با نگه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - داشتن دایره مرکزی دوربین ضبط کرده و با دیگر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین گزینه «لایو» به اپلیکیشن توییتر اضافه شده که امکان استریم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - ویدیو به صورت زنده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - را برای شما فراهم می‌کند.

این دوربین جدید شامل یک ویرایشگر برای ایجاد تغییرات در عکس‌ها نمی‌شود. البته هنوز برای ایجاد تغییرات کوچک می‌توانید از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - ویرایشگر سابق توییتر استفاده کنید. کیت کولمن، معاون تولید توییتر اعلام کرده که این شبکه اجتماعی می‌خواهد کاربران را بیشتر از گذشته به گرفتن عکس و به اشتراک گذشتن محتوای تصویری علاقه‌مند سازد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران

همچنین برای ارائه سرویس استریم زنده، توییتر از اپ پریسکوپ کمک گرفته که در سال ۲۰۱۵ توسط این کمپانی خریداری شد. در همین راستا، شما می‌توانید لایو استریم خود را چه با محتوای تصویری و چه تنها صوتی انجام دهید.

جالب است بدانید تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین توییتر، به صورت خاصی در این شبکه اجتماعی به نمایش گذاشته خواهند شد؛ هنگامی که شما تصویری را ثبت می‌کنید، یک حاشیه رنگی به پایین عکس اضافه شده و می‌توانید جزییات دیگری مانند توضیحات و موقعیت کنونی خود را به عکس اضافه کنید.

امکان اشتراک گذاشتن محتوای تصویری در توییتر تقریبا از همان زمان ابتدایی معرفی این شبکه اجتماعی در دسترس کاربران قرار داشته است اما باید منتظر ماند و دید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر زیراب استان مازندران - که اضافه شدن این ویژگی‌های جدید چه تاثیری را روی شبکه اجتماعی متن محوری مانند توییتر خواهد گذاشت.

توییتر اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک ویژگی‌های بیشتری را به دوربین خود اضافه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone