🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28812.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

خواندن ذهن ؛ دستاورد تکنولوژی تازه ای که فیسبوک توسعه می دهد

فیسبوک اعلام کرده مشغول توسعه تکنولوژی تازه ایست که به زودی امکان خواندن ذهن را ممکن میکند. مارک زاکربرگ مدیرعامل این شرکت روز گذشته جزئیات مربوط به طرحی تحقیقاتی در رابطه با «اینترفیس کامپیوتر مغزی» ...

فیسبوک اعلام کرده مشغول توسعه تکنولوژی تازه ایست که به زودی امکان خواندن ذهن را ممکن میکند.

براین اساس در آینده نزدیک سیستم در دست ساخت فیسبوک به کاربرانش امکان می دهد که با استفاده از مغزهایشان با محیط های واقعیت افزوده تعامل پیدا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کنند و برای این منظور نیازی به کیبورد، صفحات تاچ و یا ژست های - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - حرکتی نخواهند داشت و این تکنولوژی حتی توانایی خواندن ذهن را هم دارد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان

ایده مفهومی مورد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - نظر زاکربرگ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - به کاربران امکان می دهد که با منوها کار کنند، اشیاء را در یک اتاق واقعیت افزوده حرکت دهند یا حتی کلمات را با مغزهایشان تایپ نمایند.

طبق این طرح، کاربران دستگاهی شبیه به دوش حمام را روی سر خود قرار می دهند که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - می تواند جریان خون و فعالیت های مغزی شان  را تشخیص داده و حتی جالبتر از آن قابلیت خواندن ذهن هم دارد.

گفتنی است همین حالا هم دانشمندان می توانند با نگاه کردن به فعالیت های عصبی یک شخص تشخیص دهند که در یک لحظه مشغول تفکر در مورد چه موضوعی است. به گفته زاکربرگ دستگاهی که بتواند ذهن را بخواند تعامل با تکنولوژی را برای انسان به مراتب راحت تر خواهد کرد.

او - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - در ادامه صحبت هایش اینطور گفت:

نحوه عملکرد موبایل ها و تمامی سیستم های کامپیوتری که حول اپلیکیشن ها سازماندهی شده اند مطابق با سازوکار ذهن انسان نیست. در واقع به همین خاطر است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - که من در مورد واقعیت افزوده هیجان دارم زیرا این تکنولوژی پلتفرمی را در اختیار انسان می گذارد که با نحوه عملکرد مغز همخوانی دارد.

زاکربرگ در صحبت هایش مرتبا بر این نکته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - تاکید می کرد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - که هوش مصنوعی نیروی خوبی است و زندگی بشریت را تخریب نمی کند. او ادامه داد که ما نباید هوش مصنوعی را پیشرفتی در نظر بگیریم که زندگی موجودات زنده را نابود می کند.

مدیرعامل فیسبوک در ادامه صحبت هایش گفت:

وقتی می بینم مردم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - نسبت به هوش مصنوعی دچار هراس شده اند احساس ناامیدی می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کند چراکه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نجف آباد استان اصفهان - همین حالا اتفاقات واقعی می توانند خسارات بیشتری را برای بشر به ارمغان بیاورند که از بیماری گرفته تا سوانح رانندگی را شامل می شود. معتقدم که هوش مصنوعی زندگی مردم را بهتر خواهد کرد و آنها را به جلو می راند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone