🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41369.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوربین های مداربسته در مسکو به فناوری تشخیص چهره مجهز می شوند

شهر مسکو به 170 هزار دوربین مدار بسته امنیتی مجهز شده که از سال 2012 به این سو، میلیون ها ساعت ویدیو ضبط کرده اند. رسیدگی به این حجم از داده و شناسایی مجرمان با ...

شهر مسکو به 170 هزار دوربین مدار بسته امنیتی مجهز شده که از سال 2012 به این سو، میلیون ها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ساعت ویدیو ضبط کرده اند. رسیدگی به این حجم از داده و شناسایی مجرمان با سابقه مسلماً کار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بسیار دشواری است؛ از همین رو مقامات شهری و نیروهای امنیتی مسکو دست به کار شده و تصمیم دارند از فناوری تشخیص چهره در شبکه دوربین های مداربسته خود استفاده کنند.

مسکو برای این کار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از فناوری شرکت روسی «Ntechlab» بهره خواهد برد که طبق نظر سازمان تجارت آمریکا و همچنین دانشگاه واشینگتن، از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

فناوری Ntechlab در نخستین تست خود به مدت دو ماه، 6 مظنون را در دام قانون انداخت

البته شرکت مذکور سال گذشته اپلیکیشن «FindFace» را برای شناسایی چهره افراد در بزرگترین شبکه اجتماعی روسیه «VKontakte» توسعه داده بود اما اکنون، فناوری Ntechlab برای تطبیق چهره های ثبت شده در دوربین های مداربسته سطح شهر با پایگاه داده اداره پلیس مورد استفاده قرار خواهد گرفت که طبق گزارش رسمی این اداره، در جریان یک تست دو ماهه موفق شد 6 مظنون را در دام قانون بیاندازد.

لازم به ذکر است که اقدام - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اخیر مقامات مسکو موجب بروز برخی نگرانی ها در زمینه حریم خصوصی شده چرا که در صورت هک شدن سیستم توسط خلافکاران، اطلاعاتی مانند محل زندگی و مقاصد روزمره بسیاری از شهروندان برملا خواهد شد.

گفتنی است پایتخت روسیه به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دلیل افزایش سه برابری هزینه های نگهداری سیستم، فعلاً تنها بخشی از دوربین ها را (در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اماکن پر رفت و آمد و حساس) به تکنولوژی تشخیص چهره مجهز خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone