🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28304.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن VLC دستگاه‌های هواوی را در لیست سیاه خود قرار داد [به‌روز رسانی: محدودیت رفع شد]

بعضی از کاربران موبایل‌های جدید شرکت هواوی از نصب اپلیکیشن VLC از فروشگاه گوگل پلی محروم شده‌اند. دلیل این محرومیت و اضافه شدن موبایل‌های هواوی به لیست سیاه، ۱ ستاره‌های بسیاری است که کاربران این موبایل‌ها ...

بعضی از کاربران موبایل‌های جدید شرکت هواوی از نصب اپلیکیشن VLC از فروشگاه گوگل پلی محروم شده‌اند. دلیل این محرومیت و اضافه شدن موبایل‌های هواوی به لیست سیاه، ۱ ستاره‌های بسیاری است که کاربران این موبایل‌ها در بخش بررسی‌های گوگل پلی برای اپلیکیشن ثبت کرده‌اند.

مشکل اما از سوی اپلیکیشن VLC نیست که با ارائه آپدیت قابل حل باشد و از همین سو سازندگان اپ تصمیم گرفته‌اند به جای دریافت تک ستاره‌های بیشتر و پایین آمدن رتبه‌شان، موبایل‌های هواوی را به لیست سیاه اضافه کنند.

بررسی‌های منفی و نمرات تک ستاره نتیجه مدیریت باتری عجیب هواوی و از کار انداختن اپلیکیشن‌های پس‌زمینه است که مستقیما قابلیت پلی‌بک و پخش موزیک VLC را از کار می‌اندازد. کاربران هواوی در تالار گفتگوی اپلیکیشن VLC کاملا از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - این موضوع آگاهند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران

می‌توان به صورت دستی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - تنظیمات باتری را غیرفعال کرد تا اپلیکیشن بدون مشکل فعالیت خود را ادامه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - دهد. VLC اما می‌گوید عمده کاربران نمی‌دانند چطور باید این کار را انجام دهند، بنابراین برای جلوگیری از نمرات منفی بیشتر، دسترسی آن‌ها را به اپلیکیشن می‌بندد.

به صورت خاص، کاربران تلفن‌های P10 ،P8 و P20 وارد این لیست سیاه شده‌اند اما هر کس مایل به دریافت اپلیکیشن باشد هنوز هم می‌تواند به صورت دستی فایل APK را از سایت VLC دانلود کند. دانلود و نصب در حال حاضر فقط از گوگل پلی ممنوع شده.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 4 مرداد 1397]

 

به روز رسانی:

به گزارش وبسایت ورج، کاربران گوشی جدیدتر هواوی P30 گزارش کرده اند که قادر به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - دانلود اپ هستند. به عبارت دیگر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - گوشی های هواوی بار دیگر قادر خواهند بود VLC را از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - گوگل پلی دانلود کنند.

با اینکه محدودیت برداشته شده اما هواوی این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده و ظاهراً تغییراتی هم در روش های مدیریت وظایف در پس زمینه گوشی در پیش نگرفته. از سوی VLC هم هیچ بیانیه ای صادر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نشاط نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سمت شن چال قائمشهر تعمیر دارید
پاسخ: بله در شن چال شهر قائمشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone