🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43347.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دوربین موبایل ال جی V30 در نور کم نیز عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت

یکی از مهم ترین محدودیت های موجود در دوربین تلفن های همراه، ضعف آنها برای ثبت تصاویر با کیفیت در نور کم است؛ مهم ترین علت این ضعف نیز اندازه کوچک سنسورهای به کار رفته ...

یکی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از مهم ترین محدودیت های موجود در دوربین تلفن های همراه، ضعف آنها برای ثبت تصاویر با کیفیت در نور کم است؛ مهم ترین علت این ضعف نیز اندازه کوچک سنسورهای به کار رفته در دستگاه های مذکور بوده، که به دلایل مختلفی از جمله محدودیت های طراحی و تولید باز می گردد.

در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این بین یکی از اصلی ترین راه های جبران اندازه حسگر، افزایش گشودگی دیافراگم دوربین است؛ روشی که ال جی برای ارتقاء عملکرد پرچمدار بعدی خود یعنی V30 به کار گرفته.

هرچه عدد گشودگی دیافراگم کوچکتر باشد، نور بیشتری وارد دوربین می شود

لازم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به توضیح است که دیافراگم در واقع دهانه ورودی نور به داخل لنز دوربین بوده که اندازه گشودگی آن با اعدادی در کنار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حرف «f» نشان داده می شود. در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این میان هرچه عدد مورد بحث کوچک تر باشد، گشودگی دیافراگم بیشتر است؛ مثلاً مقدار نور جذب شده توسط دوربینی با شاخص f/2.0 از نمونه ای با گشودگی f/3.1 بیشتر خواهد بود.

در بین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تلفن های هوشمند رده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بالا نیز مقدار مورد بحث بین f/1.7 تا f/2.0 متغیر بوده، که به عنوان مثال دوربین های پرچمداران سری اس 7 و اس 8 سامسونگ با - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گشودگی دهانه لنز f/1.7، از توانایی ثبت تصاویر خوبی در نور پایین برخوردار هستند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اما به نظر می رسد که ال جی نیز بیکار ننشسته و بر اساس گزارش منابع آگاه در صنعت، لنز اصلی ماژول دوربین دوگانه پرچمدار V30 این شرکت، از گشودگی دیافراگم f/1.6 بهره مند خواهد بود.

در صورت صحت این گزارش، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می توان گفت V30 نسبت به تمام محصولات موجود در بازار بیشترین گشودگی دهانه لنز را داشته و بدین ترتیب، بهترین عملکرد را در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عکاسی با نور کم از خود به جا خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone