🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43344.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیر سابق گوگل: اگر به عکاسی با موبایل اهمیت می دهید، آیفون بخرید

نام «ویک گاندوترا» (Vic Gundotra) تا چند سال قبل با گوگل پلاس و بخش موبایل غول جستجو گره خورده بود، حال مدیر ارشد سابق گوگل به این نتیجه رسیده که موبایل های اندرویدی از نظر ...

نام «ویک گاندوترا» (Vic Gundotra) تا چند سال قبل با گوگل پلاس و بخش موبایل غول جستجو گره خورده بود، حال مدیر ارشد سابق گوگل به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این نتیجه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رسیده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که موبایل های اندرویدی از نظر امکانات تصویربرداری، توان رقابت با محصولات اپل و به خصوص آیفون 7 را ندارند.

طبق صحبت های اخیر گاندوترا در فیسبوک، مهم ترین دلیل ضعف دوربین در موبایل های اندرویدی، اُپن سورس بودن سیستم عامل و ضرورت بی طرف ماندن آن نسبت به دیگر شرکت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هاست. به عقیده او استفاده گوگل از نوآوری های شرکت های مختلف مانند سامسونگ، ال جی و اچ تی سی در اندروید، به سال ها زمان نیاز دارد و عملاً ناممکن است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

گاندوترا همچنین سطح سنگین پردازش عملیات دوربین های جدید را یکی دیگر از عوامل مؤثر بر عقب ماندگی سیستم عامل موبایلی گوگل می داند. در مقابل، اپل با چنین محدودیت هایی روبرو نیست و هر نوآوری تازه را با آپدیت های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مداوم در آیفون هایش پیاده سازی می کند:

اپل با محدودیت مواجه نیست. آنها سخت افزار مورد نیاز را ساخته، نرم افزارش را به راحتی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آپدیت کرده، و دستگاه را به دست مصرف کننده می رسانند؛ به همین راحتی. بنابراین اگر واقعاً به عکاسی اهمیت می دهید، بهتر است آیفون بخرید، اما اگر دوست دارید چند سالی [از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تکنولوژی روز] عقب تر باشید، به سراغ اندروید بروید.

تمام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این صحبت ها از فردی شنیده می شود که کمتر از پنج سال قبل، از تعهد کامل گوگل برای ارائه بهترین دوربین در موبایل های نکسوس حرف می زد. از طرفی اگر آقای گاندوترا به پایگاه تخصصی DxOMark هم سر بزند، حتماً متوجه خواهد شد که برای یافتن آیفون 7 در فهرست رده بندی بهترین دوربین موبایل باید کمی به پایین اسکرول کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone