تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13125.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ جان مردی را نجات داد که درون یک دریاچه یخ‌زده سقوط کرده بود

اپل واچ یک بار دیگر نجات‌بخش جان مردی شد که به داخل دریاچه‌ای یخ‌زده سقوط کرده بود. این مرد تنها چند دقیقه قبل از بی‌هوشی از طریق اپل واچ با مرکز اورژانس تماس گرفت و ...

اپل واچ یک بار دیگر نجات‌بخش جان مردی شد که به داخل دریاچه‌ای یخ‌زده سقوط کرده بود. این مرد تنها چند دقیقه قبل از بی‌هوشی از طریق اپل واچ با مرکز اورژانس تماس گرفت و نیروهای امدادی جانش را نجات دادند.

یک معلم اسکیت باتجربه مشغول تفریح روی دریاچه یخ‌زده‌ای بود که فکر می‌کرد قطر یخ‌های آن همچنان زیادی است و خطری او را تهدید نمی‌کند. ولی «ویلیام راجرز» خواه به خاطر گرمای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - هوا یا سهل‌انگاری در اسکیت‌بازی روی یخ‌ها به درون دریاچه فوق‌العاده سرد «سالمون فالز» ایالت نیوهمپشایر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - سقوط کرد.

راجرز به مدت چند دقیقه تقلا کرد تا از آب خارج شود اما موفق نبود. پس دمای بدنش به سرعت پایین آمد و دچار هیپوترمی شد. راجرز می‌گوید: «در اولین اقدام سعی کردم روی یخ‌ها برگردم چون می‌دانستم که باید با نهایت سرعت از آب - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - خارج شوم ولی یخ‌ها مدام زیر فشار بدنم می‌شکستند.»

تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران

در این لحظه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - او به یخ‌ها چسبیده بود و نمی‌توانست موبایلش را از جیب بیرون بیاورد. اما در عین حال، می‌دانست که در بهترین حالت فقط ۱۰ دقیقه فرصت دارد تا از هوش برود. راجرز توضیح می‌دهد:

«یادم می‌آید به خودم می‌گفتم ‘بسیار خب، نترس. نترس. سعی کن ببینی چه گزینه‌هایی داری.’»

این‌جا بود که راجرز متوجه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - شد هنوز - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - اپل واچش را به مچ دارد. بنابراین با کمک ساعتش به اورژانس زنگ زد و پس از ۵ دقیقه نیروهای امداد او - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - را از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - آب بیرون آوردند و جانش را نجات دادند.

همه نسخه‌های اپل واچ دارای قابلیتی موسوم به Emergency - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - SOS - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - است که به روش‌های مختلف امکان برقراری تماس سریع با مرکز فوریت‌ها را فراهم می‌کند. به‌علاوه، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - اپل واچ قابلیتی برای تشخیص سقوط دارد که اگر فعال باشد پس از یک دقیقه به‌طور خودکار با مرکز فوریت‌ها تماس می‌گیرد.

اپل در اپل واچ سری ۵ و نسخه‌های بالاتر همچنین قابلیتی را ارائه می‌کند که اجازه می‌دهد تا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - در صورت دسترسی به خدمات مخابراتی از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - تقریبا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر جویبار استان مازندران - هر جای دنیا بتوانید تماس اضطراری بگیرید و تماس‌تان به مراکز فوریت محلی منتقل می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone