🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31850.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

محدودیت های اپل گریبان شرکت های ایرانی را گرفت؛ مسدود شدن اپ اسنپ روی iOS

مدت ها است که زمزمه هایی در مورد محدودسازی استفاده از «گواهی توسعه‌دهنده سازمانی» (Enterprise Developer Certificates) از سوی اپل به گوش می رسد. حالا ظاهراً این محدودیت گریبان کاربران ایرانی این سرویس را گرفته ...

مدت ها است که زمزمه هایی در مورد محدودسازی استفاده از «گواهی توسعه‌دهنده سازمانی» (Enterprise Developer Certificates) از سوی اپل به گوش می رسد. حالا ظاهراً این محدودیت گریبان کاربران ایرانی این سرویس را گرفته است.

گواهی های توسعه دهندگان سازمانی به شرکت ها اجازه می دهد اپلیکیشن های خود را خارج از فضای اپ استور و به شکل مستقیم در اختیار مخاطب قرار دهند. اما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پارس آباد استان اردبیل - چندی قبل مشخص شد که تعدادی از اپلیکیشن های مستهجن، قمار و نیز اپ های کرک شده از این روش به طور گسترده در اختیار کاربران قرار گرفته اند. اپل هم اعلام کرد که توسعه دهندگانی که از این گواهی ها سوء استفاده می کنند خلاف تعهدنامه این شرکت عمل کرده اند و مجوزشان باطل خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پارس آباد استان اردبیل
کاربران iOS با باز کردن اپ با پیغامی مبنی بر عدم تأیید اپ مواجه شده اند.

بسیاری از شرکت های ایرانی هم به دلیل تحریم های اعمال شده علیه کشور از همین روش استفاده می کنند تا محدودیت های اعمال شده را دور بزنند. حالا اما همین روش مشکلاتی را برای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پارس آباد استان اردبیل - اپ هایی از جمله اسنپ و اسنپ فود ایجاد کرده است.

اسنپ در بیانیه ای محدودیت اعمال شده روی اپلیکیشن اسنپ را تأیید و کاربران سیستم عامل iOS را به استفاده از نسخه وب اپلیکیشن اسنپ دعوت کرده است.

به گفته اسنپ نسخه تحت وب از تمامی امکانات نسخه موبایل بهره می برد و با اضافه کردن میان بر هم می توانید دسترسی راحت تری به این نسخه داشته باشید. برای اضافه کردن میان بر این نسخه می توانید به این ترتیب عمل کنید:

  • در مرورگر سافاری snapp.ir را باز کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • پس از مشاهده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پارس آباد استان اردبیل - صفحه اصلی اپلیکیشن اسنپ، گزینه Share (آیکن میانی در مرورگر) را انتخاب کنید.
  • گزینه Add to Home Screen را بزنید.
  • در آخر گزینه Add را بزنید.

به نظر می رسد در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر پارس آباد استان اردبیل - روزهای آتی شاهد پیش آمدن مشکلات بیشتری از این دست برای اپلیکیشن هایی باشیم که از گواهی سازمانی اپل برای انتشار اپ ها استفاده می کنند. بررسی های دیجیاتو خبر از غیر قابل استفاده شدن اپ های دیگری از جمله آسان پرداخت و ریحون دارد در حالی که برخی دیگر همچنان قابل استفاده هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone