🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19048.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ پرو با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود

شیائومی به تازگی از گوشی MI 11 رونمایی کرد و حالا بازار اخبار و شایعات در رابطه با می ۱۱ پرو داغ است. حال در گزارش جدیدی اعلام شده که باتری نسخه پرو پرچمدار شیائومی، ۵۰۰۰ ...

شیائومی به تازگی از گوشی MI 11 رونمایی کرد و حالا بازار اخبار و شایعات در رابطه با می ۱۱ پرو داغ است. حال در گزارش جدیدی اعلام شده که باتری نسخه پرو پرچمدار شیائومی، ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

رویداد معرفی شیائومی می ۱۱ در تاریخ ۸ دی ماه در چین برگزار شد. طی این رویداد از ظاهر و مشخصات دستگاه رونمایی شد و کاربران - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران - با آن آشنا شدند اما احتمالا طی ماه‌های آینده شاهد یک رویداد جهانی دیگر هم باشیم.

بنابر گزارش اخیری که در شبکه اجتماعی Weibo اعلام شد، می ۱۱ پرو از باتری با ظرفیت بیشتر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران - از حد انتظار بهره خواهد برد. همچنین در این گزارش، شاهد تقسیم شدن باتری به دو قسمت هستیم که می‌تواند به معنای دستیابی به یک فناوری - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران - شارژ سریع باشد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران

درست مانند شیائومی می ۱۱، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران - طراحی این گوشی هم بر اساس می ۱۰ خواهد بود. قسمت جلوی این موبایل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران - کاملا شبیه به نسل قبل است و دوربین چهره آن در گوشه سمت چپ بالای صفحه واقع شده.

صفحه نمایشگر هر دو عضو این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران - خانواده از پنل AMOLED با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. اندازه صفحه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران - نمایش آن با ۶.۸۱ اینچ، این موبایل را به یکی از بزرگترین موبایل‎‌های شیائومی تبدیل کرده است.

شیائومی می ۱۱ دارای سه دوربین اصلی است و با وجود اینکه از نسل قبلی خود یک دوربین کمتر دارد، کیفیت را فدای کمیت نکرده و از کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل است و یک دوربین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر گلوگاه استان مازندران - فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند.

همچنین شیائومی می ۱۱ اولین موبایلی است که با چیپ اسنپدراگون 888 در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

علاوه بر باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر که در این گزارش عنوان شد، می ۱۱ پرو قرار است از شارژ دو طرفه ۱۰ وات، شارژ باسیم ۵۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات برخوردار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone