🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21833.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شهرداری تهران از اپلیکیشن «دوچرخه» رونمایی می‌کند

همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری، فردا ۱۳ خرداد اپلیکیشن موبایلی «دوچرخه» توسط شهردار تهران رونمایی خواهد شد. اگرچه در سومین نمایشگاه تهران هوشمند بود که از اپلیکیشن دوچرخه در کنار دیگر اپلیکیشن‌های شهرداری تهران رونمایی ...

همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری، فردا ۱۳ خرداد اپلیکیشن موبایلی «دوچرخه» توسط شهردار تهران رونمایی خواهد شد.

اگرچه در سومین نمایشگاه تهران هوشمند بود که از اپلیکیشن دوچرخه در کنار دیگر اپلیکیشن‌های شهرداری تهران رونمایی شد، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - اما شهرداری تهران حالا خبر داده که فردا قرار است از اپلیکیشن دوچرخه به صورت رسمی رونمایی کند. به گفته روابط عمومی شهرداری، این اپلیکیشن در جهت تحقق اهداف «تهران هوشمند» در ترویج حمل‌و‌نقل عمومی و پاک تولید شده است: «این اقدامات که پیش‌تر با طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو آغاز شده بود، حالا با تولید این اپلیکیشن، به فضای تازه‌ای می‌رسد.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران
رویداد تهران هوشمند در زمستان سال گذشته.

از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار موبایلی، مسیریابی‌های مناسب دوچرخه سواران بر اساس حالت‌ها و شرایط مختلف است، بدین صورت که امکان مسیریابی با شرایط مختلفی از جمله - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - راحت‌ترین مسیر،  کوتاه‌ترین مسیر ارایه خدمات و یا مسیر متداخل با مترو در این اپلیکیشن وجود خواهد داشت.

شایان ذکر است اپلیکیشن دوچرخه قرار نیست به یک سرویس اشتراکی کرایه دوچرخه تبدیل شود و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - یک همراه مکمل برای دوچرخه سواران خواهد بود. آنطور که پیش‌تر و در نمایشگاه تهران هوشمند اعلام شده بود، اپلیکیشن دوچرخه یک شبه شبکه اجتماعی برای دوچرخه سواران پایتخت خواهد بود و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - آنها می‌توانند از امکاناتی چون اشتراک‌گذاری مسیرها و مسافت‌ طی شده و ارسال تصاویر از مسیرهای مناسب دوچرخه‌سواری برای دیگر کاربران استفاده کنند. در این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - شبکه می‌توان با دیگر دوچرخه‌سواران گروه‌هایی تشکیل داد و مسیرهای مناسب و ناب برای دوچرخه سواری را پیدا کرد.

در این اپلیکیشن مشاهده نزدیکترین فروشگاه‌های دوچرخه فروشی، پارکینگ‌های مسقف دوچرخه، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - تعمیرگاه‌های دوچرخه و ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است. همچنین امکان اطلاع رسانی در مورد انواع کمپین‌ها و رویدادهای مهم دوچرخه‌سواری در سطح شهر تهران - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - در این اپلیکیشن پیش‌بینی شده است و امکان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - برگزاری ایونت‌های دوچرخه سواری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - وجود دارد.

در پایان باید گفت امکان مشاهده جزئیات سفرهای قبلی، میزان انرژی مصرف شده توسط دوچرخه سوار، تماس اضطراری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - به هنگام بروز حادثه، ثبت گزارش مشکلات و موانع موجود در مسیرهای دوچرخه‌سواری از دیگر امکانات این نرم‌افزار است که فردا به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر رویان استان مازندران - دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone