🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32096.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت برای مقابله با هکرهای روس چتر حمایت خود را بر سر اروپا می‌گستراند

پس از کشف چند حمله به نهادهای سیاسی و حقوق بشری اروپا توسط مایکروسافت، این شرکت آمریکایی تصمیم دارد برای مقابله با هکرهای روس سرویس امنیت سایبری «AccountGuard» خود را در چند کشور اروپایی پیاده ...

پس از کشف چند حمله به نهادهای سیاسی و حقوق بشری اروپا توسط مایکروسافت، این شرکت آمریکایی تصمیم دارد برای مقابله با هکرهای روس سرویس امنیت سایبری «AccountGuard» خود را در چند کشور اروپایی پیاده سازی کند.

حملات مورد اشاره که طی ماه های پاییز 2018 رخ داده اند، کارمندان شورای ارتباطات خارجی آلمان، بنیاد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مارشال و مؤسسه اسپن (از اتاق فکرهای اروپا) را هدف قرار داده و با افشای اطلاعات مربوط به مقامات آلمانی، شنود پیام های دیپلماتیک - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اروپا و حمله - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به دانشگاه های امنیت سایبری انگلستان، موجب نگرانی بسیاری از دولت های اروپایی شدند.

نکته جالب توجه، روش مورد استفاده هکرهاست که با متد حمله به نهادهای آمریکایی یکسان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بوده و از طریق URL های آلوده و آدرس های ایمیل دستکاری شده، نوع خاصی از حملات فیشینگ تحت عنوان «Spearphishing» را ترتیب داده اند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

به گفته مایکروسافت، هدف اصلی مهاجمان دستیابی به اطلاعات امنیتی خاص مانند کلمات عبور - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و دسترسی های ویژه برخی کارمندان بوده که در مجموع، 104 حساب - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کاربری کارمندان در بلژیک، فرانسه، آلمان، لهستان، رومانی و صربستان مورد حمله قرار گرفته است.

هکرها به 104 حساب کاربری کارمندان دولتی در اروپا نفوذ کرده اند

شرکت ساکن ردموند همچنین عنوان کرده اکثر حملات توسط گروهی موسوم به «Strontium» انجام شده اند. این گروه که با نام های دیگری همچون APT 28 و Fancy Bear (همچنین Sofancy و Pawn Storm) نیز شناخته می شود، به اعتقاد مؤسسات امنیت دیجیتال، با دولت روسیه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارتباط داشته و دستورات خود را از کرملین دریافت می کند.

لازم به ذکر است که مایکروسافت تا کنون تلاش های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - زیادی در زمینه خنثی سازی حملات هکرهای روس انجام داده و برای افزایش امنیت اتحادیه اروپا، سرویس AccountGuard خود را به کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، هلند، سوئد، دانمارک، فنلاند، استونی، پرتغال، اسلواکی، لتونی و لیتوانی ارائه کرده است.

البته هکرهای روس هم بیکار نیستند و باید دید با نزدیک شدن به دوران انتخابات در اروپا، مایکروسافت تا چه حد در تأمین امنیت کشورهای اروپایی موفق خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone