🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30979.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل سابق اپل: ۲۰۱۸ سال موفقیت پلتفرم‌ها بود

کم کم به اواخر سال میلادی ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم و به نظر می‌رسد حالا زمان مناسبی باشد برای آنکه مروری بر سال گذشته داشته باشیم و ببینیم در دنیای تکنولوژی چه اتفاقاتی رخ داد. «جان ...

کم کم به اواخر سال میلادی ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - و به نظر می‌رسد حالا زمان مناسبی باشد برای آنکه مروری بر سال گذشته داشته باشیم و ببینیم در دنیای تکنولوژی چه اتفاقاتی رخ داد. «جان اسکالی» مدیر عامل سابق اپل در یک مصاحبه با Techradar حاضر شده و درباره‌ی سال ۲۰۱۸ و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - پیش‌بینی‌هایش از سال آینده گفته است. در ادامه به بخش‌هایی از صحبت‌های وی اشاره خواهیم کرد.

جان اسکالی در حال حاضر رئیس RXAdvance است و وقتی از او درباره‌ی موفق‌ترین و تاثیرگذارترین تکنولوژی امسال سوال پرسیده می‌شود، برنده‌ی ۲۰۱۸ را پلتفرم‌ها می‌داند. پلتفرم‌های هوشمندی که با استفاده از یادگیری ماشین کار‌ها را ساده‌تر انجام می‌دهند. او بر این عقیده است که پلتفرم‌ها باعث شدند تا بهینگی‌های بسیار مطلوبی در صنایعی مثل فین تک، تکنولوژی سلامت و ... ایجاد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - شود. او این چنین ادامه می‌دهد:

در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - در کشور آمریکا 6.2 میلیون شغل دشوار در بخش خصوصی وجود دارد. اگر ما نتوانیم افراد توانمندی برای پر کردن این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - جاهای خالی بیابیم، باید اجازه بدهیم تا انقلاب پلتفرم‌ها جایگزین آن شوند و کار‌ها را با هوش و اتوماسیونی که دارند سر و سامان دهند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران

مدیرعامل سابق اپل از فعالیت‌های شرکت «WeWork» شگفت زده شده و بر این عقیده‌ است که این کسب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - و کار به شدت توانایی گسترده‌تر شدن را نیز دارد:

کار‌های موبایلی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - مثل «اسلک» و «بلوجینز» نشان دادند که تولید، یک تجربه‌ی غیررسمی تیمیست. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - WeWork تجربه‌ی کاری فوق العاده‌ای تولید می‌کند. مهم نیست تنها و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - از راه دور کار می‌کنید یا نیاز به حضور فیزیکی در محل کار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - دارید.

شرکت WeWork با مدیریت «آدم نیومن» و «میگوئل مک کلوی» در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد و هدفش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - فراهم کردن محلی برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - استارتاپ‌های نوپا برای انجام کار و مشورت با نخبه‌هاست.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران

وقتی از اسکالی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - پرسیده شد «بیش از همه منتظر چه تکنولوژی در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - هستید؟» او به یک تکنولوژی اروپایی اشاره کرد. یک شرکت بریتانیایی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - در حال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - کار روی یک تکنولوژی پیشرفته است که برای اولین بار با دقت ۱۰۰ درصدی می‌تواند میزان گلوکز غیر تهاجمی بدن را اندازه بگیرد. این شرکت Zedsen نام دارد و به عقیده‌ی اسکالی می‌تواند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - زندگی بیش از ۱ میلیارد نفر را تغییر دهد:

۴۰۰ میلیون بیمار مبتلا به دیابت در دنیا داریم و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا سال ۲۰۲۲ به ۶۰۰ میلیون نفر افزایش یابد. به طور مشابه پیش‌بینی می‌شود که ۶۰۰ میلیون نفر دیگر تا سال ۲۰۲۲ در معرض بیماری دیابت باشند. محصول Zedsen که آن را سنجش میدان الکتریکی چندگانه نامیده است می‌تواند در تلفن‌های همراه ساخته شود و میزان گلوکز را با استفاده از گجت‌های پوشیدنی به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر سوادکوه استان مازندران - اطلاع افراد برساند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone