🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30983.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نیم میلیون نفر از کاربران اندروید از پلی استور بدافزار دانلود کرده‌اند

فراگیر شدن اپلیکیشن‌های تقلبی که از آن‌ها به عنوان بدافزار یاد می‌شود موضوع تازه‌ای نیست، اما یک محقق حوزه امنیت در مطالعاتش به این نتیجه رسیده که حدود پانصد هزار نفر از کاربران پلی استور ...

فراگیر شدن اپلیکیشن‌های تقلبی که از آن‌ها به عنوان بدافزار یاد می‌شود موضوع تازه‌ای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیست، اما یک محقق حوزه امنیت در مطالعاتش به این نتیجه رسیده که حدود پانصد هزار نفر از کاربران پلی استور به خیال دانلود یک بازی ریسینگ، بدافزار دانلود کرده‌اند.

این بدافزار‌ها توسط محقق امنیت سایبری «لوکاس استفنکو» پیدا شده که در شرکت ESET کار می‌کند. او در یک توییت اعلام کرد که ۱۳ اپلیکیشن گیم ساخته شده توسط یکی از توسعه دهندگان، در حال اشاعه‌ی بدافزار‌ها بین کاربران اندروید هستند. وقتی وی برای اولین بار این موضوع را مطرح کرد باعث شد دو تا از این اپلیکیشن‌ها بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

این اپلیکیشن‌ها توسط توسعه دهنده Luiz O Pinto ساخته شده بودند و پیش از آنکه گوگل آن را از پلی استور - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حذف کند حدود ۵۸۰،۰۰۰ دانلود داشتند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

افرادی که این اپلیکیشن‌ها را از پلی استور دانلود می‌کردند بر این تصور بودند که در حال دانلود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یک بازی ساده‌ی مسابقه‌ای هستند. اما در واقع آن‌ها در حال دانلود اپلیکیشنی پر از باگ بودند که با هربار اجرا - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرش می‌شد.

وقتی کاربر یکی از این اپلیکیشن‌ها را باز می‌کرد، نرم افزار یاد شده محتویاتی را از یک دامنه‌ی ثبت شده در استانبول دریافت می‌کرد که منتج به نصب یک بدافزار در تلفن هوشمند می‌شد. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پس از نصب این نرم افزار آیکون خود را از صفحه‌ی اصلی حذف می‌کرد.

هنوز مشخص نیست که این بدافزار چه کاری را انجام می‌دهد چرا که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هیچکدام از اسکنر‌های بد افزار موفق به یافتن اهداف آن نشده‌اند. این بدافزار به صورت پیوسته با - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اندروید باقی می‌ماند و هر زمان که سیستم عامل شروع به کار می‌کند مجددا نصب می‌شود.

این بدافزار همچنین دسترسی کاملی به ترافیک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اینترنت دارد. این موضوع به این معنیست که بدافزار می‌تواند اطلاعات شخصی مثل اطلاعات کارت اعتباری را برای تولید کننده‌ی بدافزار ارسال نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone