🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30985.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش کمتر از انتظار آیفون گریبان فاکسکان را هم گرفت

با توجه به رکود فعلی بازار موبایل نگرانی‌هایی در مورد چشم‌انداز فروش آیفون‌های جدید وچود دارد و بر همین اساس به نظر می‌رسد که کمپانی فاکسکان به عنوان یکی از اصلی‌‌ترین تولیدکنندگان آیفون با مشکلات ...

با توجه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به رکود فعلی بازار موبایل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نگرانی‌هایی در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مورد چشم‌انداز فروش آیفون‌های جدید وچود دارد و بر همین اساس به نظر می‌رسد که کمپانی فاکسکان به عنوان یکی از اصلی‌‌ترین تولیدکنندگان آیفون با مشکلات اقتصادی روبرو شده و قصد کاهش هزینه‌های خود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را دارد.

این کمپانی باید برای سال 2019 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نزدیک به ۳ میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که شامل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اخراج ۱۰ درصد از نیروی کار غیر فنی این شرکت هم می‌شود. در این میان خط تولید آیفون این کمپانی هم به طور خاصی شامل این کاهش هزینه‌ خواهد شد. پیش از این هم اطلاعاتی در مورد فروش کم‌تر از انتظار آیفون XR و تعطیلی بعضی از خطوط تولید این گوشی هوشمند شنیده می‌شد؛ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اتفاقی که قطعا روی وضعیت اقتصادی فاکسکان تاثیر زیادی گذاشته است.

مدیران اپل پیش از این هم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هشدار داده بودند که شرکت‌های همکار این کمپانی مانند فاکسکان برای سرمایه‌گذاری امید بیش از اندازه‌ای نداشته باشند. البته بسیاری متعقد هستند که کمپانی‌هایی نظیر فاسکان در واقع برآیند کلی وضعیت فعلی اپل را نشان می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

بازار آینده هم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای اپل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - چندان روشن به نظر نمی‌رسد. فروش آیفون در سالی که گذشت هم ثابت ماند و دوران بالارفتن تصاعدی فروش آیفون‌ها - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نیز به پایان رسیده است. طی هفته‌ای که گذشت هم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سهام اپل روز دوشنبه کاهشی نسبی را تجربه کرده و سهم آیفون از بازار فروش گوشی‌های هوشمند نیز بیشتر از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۵ درصد کاهش یافته است.

البته اپل تنها کمپانی بزرگی نیست که بخشی از سهام خود را از دست داده و برندهایی همچون فیسبوک، نتفلیکس، گوگل و آمازون هم در حال تجربه چنین شرایطی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هستند.

یکی از دلایل کاهش فروش گوشی‌های هوشمند به عدم وجود فناوری جذابی برای ترغیب - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کاربران به خرید گوشی جدید برمی‌گردد. برای رفع این بحران، بعضی از غول‌های صنعت موبایل نظیر سامسونگ قصد عرضه گوشی‌های هوشمند جدیدی با طراحی تاشو را دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone