🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30982.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک‌ها از عملکرد قدرتمند مک بوک پرو با کارت گرافیک AMD Vega خبر می‌دهند

اپل هفته پیش گزینه های جدیدی را برای ارتقای مک بوک پرو 15 اینچی خود به کاربران ارائه کرد که امکان استفاده از کارت گرافیک های Radeon Pro Vega 16 و Radeon Pro Vega 20 ...

اپل هفته پیش گزینه های جدیدی را برای ارتقای مک بوک پرو 15 اینچی خود به کاربران ارائه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرد که امکان استفاده از کارت گرافیک های Radeon Pro Vega 16 و Radeon Pro Vega 20 را فراهم می کنند.

حالا نتایج بنچمارک نسخه مجهز به وگا 20 منتشر شده که پیشرفت قدرت پردازشی مدل مورد بحث را در مقایسه با نسخه مجهز به Radeon Pro 560X (که پیش از این قدرتمندترین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مک بوک پرو 15 اینچی بود) نشان می دهد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جدید تا 20 درصد توان پردازشی مک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بوک پرو را ارتقا داده است

مک بوک پرو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مورد بحث با پردازنده 2.6 گیگاهرتزی Core i7، کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Radeon Pro Vega 20، رم 16 گیگابایتی و حافظه SSD یک ترابایتی توانست - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در بنچمارک OpenCL امتیاز 72799 را کسب کند. در ضمن بنچمارک های دیگر با نسخه مجهز به پردازنده Core i9 امتیازهای 75817 تا 80002 را نشان می دهند که در مقایسه با عدد 65000 برای مک بوک پروهای مجهز به Radeon Pro 560X، پیشرفت قابل توجهی به حساب می آید.

از سوی دیگر در استاندارد Metal 2 که اپل آن را معتبرتر از OpenCL می داند، مک بوک پرو 15 اینچی جدید با چیپست Core i9 توانسته امتیاز 73953 را کسب کند که باز هم از رکورد  57000 نسخه قبلی (با گرافیک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 560X) بسیار بهتر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، تنها مک بوک پرو قدرتمندتر با کارت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گرافیک وگا 20 مورد بنچمارک قرار گرفته و اطلاعی از عملکرد مدل مجهز به Radeon Pro Vega 16 در دست نیست. در ضمن بنچمارک های مربوط به CPU در نسخه های قبلی و کنونی تفاوتی با هم ندارند چرا که این بخش دچار تغییر نشده.

گفتنی است کارت گرافیک های سری وگا تنها برای مک بوک پرو 15 اینچی قابل سفارش بوده که قیمت پایه این لپ تاپ از 2799 دلار شروع می شود. همچنین اضافه شدن کرات گرافیک های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وگا 16 و وگا 20 به ترتیب 250 و 350 دلار به قیمت نهایی اضافه می کنند و در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - صورت سفارش پردازنده Core i9 و رم 32 گیگابایتی، برچسب قیمت مک بوک پرو رقم 3849 دلار را نشان خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone