🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28038.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

یکی از مهمترین مشکلات وب‌گردی سریع گوگل روی موبایل حل می‌شود

در سال 2016 گوگل از فریم‌ورک «صفحات موبایل شتاب یافته» (Accelerated Mobile Pages) یا به‌اختصار AMP رونمایی کرد؛ یک چهارچوب نرم افزاری متن باز بر پایه HTML که به واسطه آن بسیاری از المان‌ها مانند کدهای ...

در سال 2016 گوگل از فریم‌ورک «صفحات موبایل شتاب یافته» (Accelerated Mobile Pages) یا به‌اختصار AMP رونمایی کرد؛ یک چهارچوب نرم افزاری متن باز بر پایه HTML که به واسطه آن بسیاری از المان‌ها مانند کدهای جاوا اسکریپت و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - استایل‌های CSS از ساختار وبسایت ها حذف می‌شوند تا سرعت بارگذاری اطلاعات صفحات وب در موبایل‌ها افزایش یابد.

با وجود افزایش چشمگیر سرعت وب‌گردی هنگام استفاده از صفحات AMP اما یکی از مشکلاتی که معمولا دارندگان سایت‌ها هنگام پشتیبانی از این تکنولوژی با آن دست و پنچه نرم می‌کنند، عدم نمایش آدرس سایت است. در واقع وقتی از طریق موتور جستجوی گوگل روی یک لینک AMP کلیک می‌کنید، مستقیما به صفحه بهینه‌سازی شده سرورهای سایت نمی‌روید.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران
نمایی از یک صفحه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - AMP، پیش از پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - Web Packing؛ به آدرس سایت نگاه کنید.

جای آن یک نسخه ذخیره شده از صفحه روی سرورهای خود گوگل (برای بهبود عملکرد) به‌نمایش در می‌آید که حتی حاوی لینک سایت اصلی هم نیست. گوگل حالا راه‌حلی را ارائه داده که به واسطه آن دامنه اصلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - نشان داده می‌شود و از طرفی سرعت صفحات نیز همچنان بالا باقی می‌ماند.

برای مثال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - جای اینکه google.com/amp/article-amp.html نمایش داده شود، هنگام وب‌گردی آدرس androidpolice.com/amp/article-amp.html را خواهید دید. این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - ویژگی برای اولین بار سال گذشته و با نام Web Packaging معرفی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - شد و حالا در دسترس توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها قرار گرفته است.

البته دو نکته وجود دارد، یکی اینکه سایت‌ها باید هر دو نسخه معمولی و AMP را با محتوای یکسان منتشر کنند. خیلی از توسعه‌دهندگان همین‌کار را انجام می‌دهند اما عده کمی هنوز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - علاقه‌ای به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - آن نشان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - نداده‌اند. مهم‌تر از این مسئله مرورگر باید از تکنولوژی Web Packaging پشتیبانی کند.

در حال حاضر کروم و مرورگرهای مبتنی بر موتور کرومیوم مثل نسخه آتی مایکروسافت اِج (Edge) از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. با این وجود روی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - سافاری و فایرفاکس نمی‌توان از این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر امیرکلا استان مازندران - ویژگی استفاده کرد. البته قابلیت جدید AMP هنوز در ابتدای راه خودش قرار دارد و ممکن است در آینده شاهد پشتیبانی از آن در بقیه مرورگرها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone