🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28039.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

روسیه چگونه در فضای مجازی به ریاست جمهوری ترامپ کمک کرد

پیش از این آژانس تحقیقات اینترنتی آمریکا (IRA) گزارش داده بود که روسیه با سو استفاده از اطلاعات ۱۲۶ میلیون کاربر فیسبوک، نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به نفع ترامپ تغییر داده بود. حال ...

پیش از این آژانس تحقیقات اینترنتی آمریکا (IRA) گزارش داده بود که روسیه با سو استفاده از اطلاعات ۱۲۶ میلیون - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کاربر فیسبوک، نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به نفع ترامپ تغییر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - داده بود. حال گزارش ۴۴۸ صفحه‌ای مولر در مورد دخالت‌های روسیه، ابعاد جدیدی از کمک این کشور به ترامپ را مشخص کرده است.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

«رابرت مولر» سرپرست سابق FBI از دو - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سال پیش، تحقیقاتی برای بررسی ابعاد حمایت و دستکاری نتایج انتخابات سال ۲۰۱۶ به نفع ترامپ توسط روسیه را آغاز کرده بود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و ماه گذشته نیز گزارش ۴۴۸ صفحه‌ای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - درباره آن منتشر کرده است.

این تحقیقات دو ساله مشخص کرده که روسیه به دو روش کلی در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی دخالت کرده است.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

روش اول، راه اندازی کمپین‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی بوده تا محتوایی در تایید فعالیت‌ها و گفته‌های ترامپ منتشر کند و در مقابل گفته‌ها و ادعاهای هیلاری کلینتون را بی اعتبار کند.

روش دوم نفوذ به دیتای اعضای کمپین هیلاری کلینتون و هک ایمیل آنها بوده که به خودی خود، می‌تواند جرم محسوب شود.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

به گزارش IRA، افراد متخصص تحت حمایت روسیه، هزاران پروفایل در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و ... راه اندازی کرده‌اند و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سعی کرده اند بدین شکل افکار عمومی را منحرف کنند.

این پروفایل‌ها سعی داشته‌اند که ارگان‌های جعلی آمریکایی را در شبکه‌های اجتماعی به راه بیاندازند و محتوایی در تایید گفته‌های ترامپ منتشر کنند. در میان این پروفایل‌ها، اکانت‌هایی با مضمون حمایت از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فعالان سیاسی، گروه‌های حمایت از حقوق سیاه پوستان، گروه‌های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ضد مهاجرتی و ... - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دیده می‌شوند. در واقع روسیه سعی کرده بدین شکل کاربران شبکه‌های اجتماعی را به جان هم بیاندازند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

علاوه بر این دیده شده که خود ترامپ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و افراد نزدیک به وی مانند پسرانش، بارها محتوای این اکانت‌های جعلی را در پروفایل‌های خود بازنشر کرد‌ه‌اند.

با اینکه در قسمتی از نتایج گزارش ۴۸۰ صفحه‌ای مولر نوشته شده که هیچ مدرک قابل اتکایی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دال بر حمایت دولت روسیه از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کمپین انتخاباتی ترامپ پیدا نشده اما حمایت روسیه از ترامپ در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی، ابعاد دیگری دارد و باید تحقیقات گسترده‌تری برای آن صورت پذیرد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

طی این تحقیقات مشخص شده که هکر‌های روس، به سیستم‌های کاربران کمیته‌ ملی حزب دموکراب (Democratic National Committee یا DNC) و پروفایل‌های شبکه های اجتماعی آنها نفوذ کرده اند و بدین شکل اطلاعات تازه‌ای یافته‌اند تا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با استفاده از پروفایل‌های جعلی حاضر در شبکه‌های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اجتماعی، محتوای زیادی در تایید ترامپ و نفی کلینتون منتشر کنند.

به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - طور خلاصه باید گفت که روسیه از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دو روش مختلف برای حمایت از ترامپ و دستکاری انتخابات سال ۲۰۱۶ استفاده کرده و توانسته این دو را در کنار هم پیش ببرد تا کمپین‌های ترامپ بتوانند نتیجه دلخواه خود را رقم زنند. حال باید دید نتایج تحقیقات مولر چه تاثیری بر اعتبار ترامپ و انتخابات سال ۲۰۲۰ میلادی خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone