🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28040.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل فاکسکان در کنفرانس خبری آیفون ۱۱ را در دست داشت؟ [به روز رسانی]

همانطور که می‌دانید اپل همواره سعی دارد تا هر سال آیفون‌های جدیدش را در شهریورماه معرفی کند. حال «بن گسکین» یکی از طراحان قدیمی آیفون،  عکسی از گوشی جدیدی در توییتر منتشر کرده که می‌تواند ...

همانطور که می‌دانید اپل همواره سعی - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارد تا هر سال آیفون‌های جدیدش را در شهریورماه معرفی کند. حال «بن گسکین» یکی از طراحان قدیمی آیفون،  - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عکسی از - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گوشی جدیدی در توییتر منتشر کرده که - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می‌تواند آیفون 11 باشد.

تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

آنچه به اعتبار عکس گسکین در توییتر می‌افزاید این است که در همین تصویر، آیفون 11 در دستان مدیر عامل شرکت فاکسکان یعنی تری گو دیده می‌شود.

همانطور که می‌دانید فاکسکان زنجیره تولید اصلی کمپانی کوپرتینویی به شمار می‌رود و اگر اشخاصی بتوانند ۵ ماه زودتر، نمونه‌ی اولیه‌ای از آیفون 11 را - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در اختیار داشته باشند، تری گو در صدر آن لیست قرار خواهد داشت.

به تازگی مدیر عامل فاکسکان در یک کنفرانس خبری حاضر شد - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تا نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی تایوان را اعلام کند. جالب اینجاست که او حین - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حضور در برابر دوربین‌های خبرگزاری‌های مختلف، گوشی خاصی در دستانش داشت که گفته می‌شود آیفون بعدی است.

شما می‌توانید دو مرتبه آیفون 11 در ویدیویی که از این کنفرانس خبری پخش شده مشاهده کنید؛ یکبار در ثانیه - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۴۵ و بار دیگر در دقیقه ۱:۱۵. علاوه بر این عکسی که توسط بن گسکین در توییتر منتشر شده نیز ظاهر کلی آیفون 11 را مشخص می‌کند.

تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

البته اسفندماه سال گذشته  onleaks@ و CompareRaja رندرهای جدیدی - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از پروتوتایپآیفون 11 یا XI منتشر کردند که ویژگی های ظاهری این موبایل را مشخص می‌کرد. یک هفته بعد نیز مشخصات آیفون ‍11 اعم از باتری پر ظرفیت و دوربین قدرتمندش لو رفت.  پس از آن نیز یک وبسایت ژاپنی مدعی شد که کمپانی کوپرتینویی یک دوربین سه گانه‌ی مربعی در نظر گرفته.

حال آیفون جدیدی که در دستان مدیر عامل فاکسکان دیده شده، یک آرایه دوربین مربعی دارد و به نوعی شایعات - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قبلی دوربین سه گانه‌ی مربعی را تایید می‌کند.

با این وجود هنوز ۵ ماه تا مراسم معرفی رسمی گوشی‌های سال ۲۰۱۹ اپل باقی مانده و مشخصاً تا آن زمان گزارشات بسیار زیادی از آیفون 11 منتشر - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خواهد شد.

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۳۱ فروردین ۹۸]

به روز رسانی:

پس از عکس العمل رسانه‌ها به توییت گسکین، او پست دیگری منتشر کرده و مدعی شده که این گوشی در واقع - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یک آیفون XS در قاب Casetify - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بوده است. علاوه بر این کاربران زیادی نیز زیر همین توییت، تصاویری از قاب‌های چینی و تایوانی مشابه با همین قاب منتشر کرده‌اند و به نظر - تعمیرات لباسشویی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می‌رسد این موبایل آیفون 11 نبوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone