🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21495.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

با ظهور و افزایش دورکاری، آیا صنعت تکنولوژی دیگر اصلا نیازی به سیلیکون ولی دارد؟

درحالی که کارشناسان و اینسایدرهای صنعت تکنولوژی به نوبت با رویای Bay Area در کالیفرنیا و تمام اسطوره‌های مربوط به آن خداحافظی می‌کنند، کهنه‌کاران سیلیکون ولی که طوفان‌های قبلی را پشت سر گذاشته‌اند، نسبت به ...

درحالی که کارشناسان و اینسایدرهای صنعت تکنولوژی به نوبت با رویای Bay Area در کالیفرنیا و تمام اسطوره‌های مربوط به آن خداحافظی می‌کنند، کهنه‌کاران سیلیکون ولی که طوفان‌های قبلی را پشت سر گذاشته‌اند، نسبت به ایجاد هرگونه تغییر بدبین هستند. هرچه نباشد، گهواره تکنولوژی کالیفرنیا قبلا از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - چندین حادثه بزرگ جان سالم به در برده است، یکی از آن‌ها بحران دات‌کام در اواخر دهه ۹۰ میلادی و یکی دیگر، بحران مالی سال ۲۰۰۸.

حتی قبل از این بحران‌ها، برخی تصور می‌کردند که رشد فوق سریع سیلیکون ولی قرار نیست آنقدرها پایدار باشد. در سال ۱۹۹۳ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - میلادی، پاول فلاهرتی، خالق AltaVista مرگ سیلیکون ولی را به عنوان هاب ابداعات تکنولوژی پیش‌بینی و این بحث را مطرح می‌کرد که «هزینه مسکن و فضای اداری از کنترل خارج شده است».

البته که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - تمام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درآمده‌اند و بنابراین تصور اینکه کرونا ویروس «آغازی بر پایان» سیلیکون ولی، آنطور که می‌شناسیمش، باشد هم دشوار است. اما بعد این بحث مطرح می‌شود که این بار شرایط متفاوت است. کارگران حوزه تکنولوژی حالا فرصتی دارند که قبلا هیچوقت در اختیارشان قرار نگرفته بوده است: آن‌ها می‌توانند از ولی خارج شوند، اما شغل‌شان را در ولی حفظ کنند.

چنین اتفاقی برای آن دسته از افرادی که دیگر از رفت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - و آمدهای روزانه، هزینه‌هایی که سر به فلک می‌کشند و همینطور رشد غیر پایدار خسته شده‌اند بسیار وسوسه‌برانگیز به نظر می‌رسد. بنابر یک نظرسنجی که اخیرا صورت گرفته، دو سوم از کارگران تکنولوژی منطقه Bay Area اگر بتوانند به صورت دورکاری به مشاغل خود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - ادامه دهند، برای همیشه آن‌جا را بدرود خواهند گفت.

حتی اگر سیلیکون ولی به حیات خود ادامه دهد، به عقیده برخی در شرف تغییراتی اساسی قرار گرفته. تغییری که آغاز آن پیش از شیوع کرونا ویروس شروع شده و بحران‌های اقتصادی کنونی، صرفا آن را بیشتر در چشم آورده‌اند.

پرواز اسب‌های تک‌شاخ؟

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

درحالی که شرکت‌های حوزه تکنولوژی سومین ماه کار از راه دور را تجربه می‌کنند،‌ بسیاری از آن‌ها برنامه‌های خود برای دورکاری طی ماه‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - آتی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - را اعلام عمومی کرده‌اند. غول‌های تکنولوژی که مقر اصلی خود را در Bay Area - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - بنا کرده‌اند، یعنی امثال فیسبوک، گوگل، توییتر، اسکوئر و Coinbase، همگی به حداقل برخی از کارمندان خود اجازه می‌دهند که به صورت دائمی از راه دور (به عبارت دیگر از هر جا که دلشان می‌خواهد) به کار ادامه دهند. انتظار می‌رود سایر شرکت‌های حوزه تکنولوژی مانند Shopify، والمارت و بسیار دیگر هم بزودی همین رویه را در پیش بگیرند.

اما این تنها شرکت‌های غول و چند ملیتی نیستند که به استعدادهای خود اجازه خروج از سیلیکون ولی داده‌اند. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - یک نظرسنجی دیگر که از ۵۰۰ موسس شرکت‌های مختلف صورت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - گرفته نشان می‌دهد ۷۱ درصد از آن‌ها به برخی از کارمندان خود اجازه داده‌اند حتی بعد از بازگشایی ادارات، به دورکاری ادامه دهند.

علاوه بر این تمایل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - جمعی به اینکه کارگران در جایی دور از مقر اصلی کار کنند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - «چیزی دیگری که به نظرم حسابی جالب بود، این بود که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - ۷۶ درصد از موسسین احساس می‌کردند هیچ مشکلی از نظر بهره‌وری به وجود نیامده یا اصلا بهره‌وری بالاتر رفته». این را جاکلین کونگ، مدیرعامل شرکت The Kung Group در سیلیکون ولی می‌گوید که پژوهش مورد نظر را انجام داده.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

بنابر نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌ها و همینطور اعلامیه‌های رسمی غول‌های تکنولوژی، کونگ باور دارد که صنعت تکنولوژی دارد وارد عصری جدید از دورکاری می‌شود که در آن، حتی کانسپت خود سیلیکون ولی هم مورد تمرکز زدایی قرار گرفته.

«به نظرم سیلیکون ولی دیگر قرار نیست در منطقه Santa Clara County واقع باشد. به نظرم به جای یک لوکیشن، در حد یک مفهوم باقی می‌ماند. ایده نمادین یک گاراژ در سیلیکون ولی، حالا دارد تبدیل به ایده میز دورکاری می‌شود.»

کونگ باور دارد که بحران ویروس کرونا و اجبار به روی آوردن به دورکاری، «عصری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - از انتخاب» را برای کارگران حوزه تکنولوژی رقم خواهد زد. علاوه بر این منجر به شکل‌گیری فرصتی برای استارتاپ‌ها خواهد شد تا سرمایه ارزشمند خود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - را صرف فضای اداری نکنند. این ماجرا حتی می‌تواند برخی از مشکلات همیشگی منطقه را هم برطرف کند.

کونگ می‌گوید: «کاری که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - ما داشتیم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - انجام می‌دادیم پایدار نبود. این تغییرات، هرچقدر هم که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - دردناک باشند، واقعا ضروری هستند».

بازاری که خنک می‌شود

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

فلاهرتی مدت‌ها پیش و در سال ۱۹۹۳ میلادی بود که اعلام کرد قیمت مسکن و فضای اداری در Bay Area ناپایدار است. و با این همه، هزینه زندگی در سیلیکون ولی طی سال‌های اخیر صرفا نجومی‌تر شده، البته به جز چند برهه. با توجه به سوابق تاریخی، برخی می‌گویند که کاهش قیمت‌های کنونی هم یکی از همان برهه‌هاست و قرار نیست تغییری اساسی در ساختار و فرهنگ غالب بر این منطقه پیش آید.

پیش از وقوع پاندمی «کمپانی‌ها قادر به یافتن کارمند نبودند، قیمت‌ها همواره در بازار مسکونی و تجاری افزایش می‌یافت. سیلیکون ولی تبدیل به جایی شده بود که زندگی در آن برای افراد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - معمولی بسیار دشوار بود.» این را دان دیونپورت، هم‌موسس و مدیر شرکت Ranstad RiseSmart می‌گوید: «من - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - در جمع افرادی نیستم که می‌گویند سیلیکون ولی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - محو خواهد شد، اما قطعا از حرارتش کاسته شده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - و شاید در قیاس با دیگر بازارها،‌ به آن بالانسی که نیازش دارد برسد».

دیونپورت باور دارد مادامی که فاکتورهایی که سیلیکون ولی را به قلب تکنولوژی جهان تبدیل کردند به قوت خود باقی بمانند -یعنی چیزهایی مانند دانشگاه‌ها، برنامه‌های انکوباتور و جامعه سرمایه‌‌گذاری- مبتکران و استعدادها نیز از راه خواهند رسید. سایرین اما این بحث - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - را پیش می‌کشند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - که تمام این منابع و فرصت‌ها حالا در دسترس تمام کارآفرینان و استعدادهای بیرون از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - سیلیکون ولی نیز قرار گرفته‌اند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - و مشکلات این منطقه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - بالاخره باعث خواهد شد که سیکل قابل پیش‌بینی بحران و وقایع پسا بحران متوقف شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

آدام بنت، متخصص مشاغل در شرکت مشاوره Robert - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - Hald Technology توضیح می‌دهد: «هیچوقت برهه‌ای از زمان نداشته‌ایم که تمام ابزارهای لازم برای پذیرفته شدن یک شخص در یک شغل، پیوستن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - به شرکت و کار کردن، بدون اینکه اصلا هیچکس را حضوری ملاقات کند وجود داشته بوده باشد. به نظرم این یکی از مزایای شرایط کنونی خواهد بود. مردم می‌توانند راه خودشان را از شرکت جدا کنند و احساس نکنند که مجبور - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - به نقل مکان هستند تا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - شغلی خاص را به دست آورند».

بنت به قیمت‌های نجومی بازار مسکن اشاره کرده و آن را دلیل ایجاد تغییراتی می‌داند که باید از مدت‌ها پیش ایجاد می‌شدند. بنابر راهنمای درآمد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - شرکت Robert Half در سال ۲۰۲۰، درآمد افراد حاضر در سان فرانسیسکو و سن خوزه باید ۴۱ و ۴۰ درصد بیشتر از میانگین درآمد تمام کشور باشد تا افراد همگام با هزینه‌های زندگی باقی بمانند. برای مقایسه، در همین راهنما پیشنهاد شده که افراد حاضر در شیکاگو ۲۴ درصد، افراد حاضر در آستین ۶ درصد، افراد حاضر در میامی ۶ درصد و افراد حاضر در دیترویت ۰ درصد درآمد بیشتر دریافت کنند.

فیسبوک اخیرا اعلام کرده که پرداختی‌هایش را بسته به لوکیشن کارمندان دورکارش تعیین خواهد کرد، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - این یعنی افرادی که به مناطق کم‌هزینه‌تر نقل مکان کنند، درآمد کمتری خواهند داشت. حتی اگر سایر کمپانی‌ها هم چنین رویکردی در پیش بگیرند، مهاجرت استعدادهای پردرآمد می‌تواند به کاهش هزینه در جایی منجر شود که گزارش Robert Half آن را گران‌ترین بازار کشور آمریکا تلقی می‌کند.

یک چند دستگی نسلی قریب‌الوقوع؟

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

این‌طور نبوده که سیلیکون ولی همواره گران‌قیمت و شلوغ باشد. هنگامی که مادر کیم-مای کاتلر همراه با ۵ خواهرش در سال ۱۹۷۹ به سیلیکون ولی آمد، مسکن آنقدر مقرون به صرفه بود که گروهی از پناهجویان زن که همگی بیست و چند سال داشتند توانستند به کمک یکدیگر یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - خانه خریداری کنند.

کاتلر که امروز یکی از کارمندان شرکت Initialized Capital - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - است می‌گوید: «خیلی دسترسی‌پذیر بود و به نظرم همین یکی از جادوهای منطقه [سیلیکون ولی] به حساب می‌آمد. حالا می‌بینیم که چنین تعهدات طولانی‌مدتی برای مردم چالش‌برانگیزتر شده است.»

در طول چندین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - سال، کاتلر به چشم دیده که مالکیت مسکن در این منطقه، حتی برای آن دسته از کارگران حوزه تکنولوژی که حقوقی چشمگیر دریافت می‌کنند، دسترسی‌ناپذیرتر شده است. «اگر مشکلی در حال به وجود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - آمدن باشد، در واقع از پیش به وجود آمده است. شواهد این موضوع را می‌توان در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - میزان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - بی‌خانمانی و ترافیک و افرادی دید که قادر نیستند از پس هزینه‌های زندگی در اینجا برآیند.»

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

درحالی که کاتلر باور دارد سیلیکون ولی همواره مقصدی محبوب برای آن دسته از افرادی خواهد بود که رویای راه‌اندازی یک کمپانی تجاری را در ذهن می‌پرورانند، می‌گوید که اگر شرکت‌ها و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - اشخاصی که تجربه بیشتری دارند فرصت لازم را بیابند، به سرعت از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - سیلیکون ولی خارج خواهند شد. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - برای مثال، تغییر رویکرد فیسبوک به سمت دورکاری، کارمندان سطح ارشدی را در اولویت قرار می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - در زمان فعالیت خود عملکردی قدرتمند داشته‌اند. این یعنی باید منتظر نوعی چند دستگی نسلی در آینده سیلیکون ولی باشیم.

کاتلر می‌گوید: «موضوع درباره کارمندان سطح ابتدایی یا کارمندان تازه‌کار نیست. درباره - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - کارمندانی نیست که تازه از دانشگاه بیرون آمده‌اند. همین اتفاق ۲۰ سال پیش و بعد از بحران دات‌کام هم افتاد. افرادی که در مشاغل خود به بلوغ بیشتری رسیده بودند از سیلیکون ولی خارج شدند و افراد تازه‌ای که تصور می‌کردند هزینه اجاره و قیمت‌ها آنقدر کاهش می‌یابد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - که سیلیکون ولی دوباره جایی جذاب باشد، وارد شدند.»

کاتلر اضافه می‌کند که همین اتفاق در سطح سازمانی هم خواهد افتاد. استارتاپ‌هایی که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌خواهند فونداسیون کار خود را بنا کنند سرازیر خواهند شد و وقتی روی پای خودشان بایستند، از سیلیکون ولی خواهند رفت.

مهاجرت، تحت شرایط درست

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

حقیقت اینست که پیش‌بینی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - آینده سیلیکون ولی غیر ممکن است، چون هنوز باید دید که آزمون و خطا با دورکاری غیر برنامه‌ریزی شده چه نتایجی به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - همراه می‌آورد. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - تا پیش از این، کارمندان دورکار همواره این احساس را داشته‌اند که از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - مباحثات درون کمپانی بیرون می‌مانند و معمولا هم اثبات شده که این شکل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - از کار، در طولانی مدت به حرفه افراد زیان می‌رساند.

کریستی لیک، یکی از مدیران ارشد شرکت Twilio می‌گوید: «این رویکرد برای کمپانی‌ها و افراد مضر بوده چون - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - ما در عملی کردنش افتضاح هستیم». لیک اضافه می‌کند که تا پیش از وقوع بحران کرونا ویروس، «تنها حدود ۱۵ درصد از کارمندان شرکت‌های تک‌شاخ سان‌ فرانسیسکو دورکاری می‌کردند.». اگرچه این کمپانی هنوز از برنامه‌هایش برای دورکاری در دوران پسا کرونا رونمایی نکرده، اخیرا به کارمندانش گفته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - که حداقل تا پایان سال ۲۰۲۰ می‌توانند از منزل کار کنند.

در همین حین، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - لیک می‌گوید Twilio دارد به «نُرمی تازه» روی می‌آورد و به کارمندانش ۱۵۰۰ دلار بابت راه‌اندازی ادارات خانگی پول می‌دهد و به صورت معمول هم فیدبک‌های لازم را دریافت می‌کند. اگر این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - رویکرد عادی شود، کمپانی‌هایی از دل بحران بیرون خواهند آمد که در آینده نیروی دورکاری خود را بهتر مدیریت می‌کنند. اگر آن‌ها در این کار موفق شوند، بخش اعظمی از کارمندان دلایل اندکی برای باقی ماندن در سیلیکون ولی خواهند داشت.

بنابراین شاید بحران اخیر جهان بالاخره چیزی را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - محقق کند که اینسایدرها از دهه ۱۹۹۰ میلادی در حال پیش‌بینی‌اش بوده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone