🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35924.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بالا گرفتن مناقشه تجاری آمریکا و چین، تامین قطعات اپل را با مشکل جدی مواجه می کند

شرکت صنایع نیمه‌هادی تایوان (TSMC) نگرانی خود از تاثیر مخرب بالا گرفتن مناقشات تجاری بین چین و آمریکا روی شراکت این کمپانی با اپل را ابراز کرده است. دونالد ترامپ معتقد است علی رغم حجم بالای ...

شرکت صنایع نیمه‌هادی تایوان (TSMC) نگرانی خود از تاثیر مخرب بالا گرفتن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مناقشات تجاری بین چین و آمریکا روی شراکت این کمپانی با اپل را ابراز کرده است.

دونالد ترامپ معتقد است علی رغم حجم بالای مبادلات تجاری کشور متبوعش و چین، طرف آسیایی تنها منافع خود را در نظر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گرفته و به همین دلیل قصد افزایش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعرفه های وارداتی را دارد. این مساله نارضایتی چینی را در پی داشته و آنها نیز از عزم خود برای اعمال تعرفه بیشتر بر کالاهای آمریکایی خبر داده اند.

TSMC یکی از بزرگترین تامین کننده های اپل است که مسئولیت تولید چیپست های آیفون را برعهده دارد. «موریس چانگ»، موسس و رئیس هیئت مدیره TSMC در مصاحبه با نشریه «فایننشال تایمز» هشدار داده که مناقشات تجاری بین چین و آمریکا می تواند روی همکاری این کمپانی با اپل تاثیر منفی بگذارد.:

این مسئله چالشی جدید است که در سال های گذشته تجربه رویارویی با آن را نداشته ام اما نفرات بعد از من باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

از نظر چانگ این مشکل تنها متوجه اپل نخواهد بود بلکه پای دامنه گسترده تری از زنجیره تامین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موبایل در میان است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانموسس TSMC چالش های تجاری بین این دو ابرقدرت را با جنگ تجاری آمریکا و ژاپن در دهه هفتاد میلادی مقایسه می کند که خود او در آن زمان مدیریت زیر مجموعه صنایع نیمه هادی «سرمایه گذاری تگزاس» را بر عهده داشت:

مسئولین در آن زمان مشکلات را دوستانه و با رضایت طرفین حل کردند اما در حال حاضر شرایط چندان دوستانه به نظر نمی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رسد.

بسیاری از محصولات اپل میزبان چیپست های TSMC یا کوالکام هستند، با این وجود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در سال های اخیر کمپانی کوپرتینویی بر سر حقوق پتنت ها و مسائل دیگر با کوالکام وارد مناقشه قضایی دامنه داری شده که ممکن است به پایان همکاری آنها منجر شود. بنابراین به نظر می رسد ایجاد هرگونه خلل در شراکت این کمپانی با TSMC تامین قطعات آنها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گردیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم دور و بر روستای چورکوچان آستانه اشرفیه سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در روستای چورکوچان شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone