🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43121.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اینتل و تویوتا برای توسعه ماشین های خودران وارد همکاری شدند

تویوتا و اینتل، دو شرکت بزرگ و معتبر که به ترتیب در حوزه فناوری و خودرو فعالیت دارند، می خواهند با همکاری یکدیگر اکوسیستمی را برای خودروهای هوشمند و متصل به شبکه توسعه دهند. این ...

تویوتا و اینتل، دو شرکت بزرگ و معتبر که به ترتیب در حوزه فناوری و خودرو فعالیت دارند، می خواهند با همکاری یکدیگر اکوسیستمی را برای خودروهای هوشمند و متصل به شبکه توسعه دهند.

این دو شرکت با اشتراک گذاری داده های حاصل از ماشین های خودران، قصد دارند سیستم های رانندگی مستقل یا نیمه مستقل را به کمک فناوری پردازش ابری ارتقاء دهند. در این مجموعه نام های بزرگ دیگری همچون اریکسون، شرکت ژاپنی Denso Corp، و شرکت مخابراتی NTT DoCoMo نیز حضور دارند.

گفتنیست طی سال های اخیر، تقریباً تمامی شرکت های حوزه فناوری به نوعی وارد صنعت ماشین های خودران نیز شده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اند و همکاری بین آنها نیز چیز عجیبی نیست؛ آلفابت (ویمو) و جنرال موتور با لیفت در یک تیم جای گرفته اند، رنو با نیسان به توافق رسیده، و بایدو (غول چینی) هم شمشیرش را برای همه از رو بسته.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

در میان این همکاری های متعدد، تویوتا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هم چندی پیش با همکاری مزدا تصمیم گرفتند کارخانه ای را در آمریکا به ساخت وسایل نقلیه الکتریکی و خودران اختصاص دهند.

گفتنیست ماشین های خودران و متصل به شبکه، حجم عظیمی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از اطلاعات را تولید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنند که در مقیاس «کلان داده» جای می گیرد و رشدی تصاعدی دارد. در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - واقع پیش بینی می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شود که تا سال 2025 حجم داده های رد و بدل شده بین خودروها و سرورهای کلاود به 10 اگزابایت (یک میلیون ترابایت) در هر ماه برسد، که تقریباً 10 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هزار بار بیشتر از مقدار کنونی است.

بر همین اساس، همکاری تویوتا و اینتل می تواند مدیریت بهتر این حجم عظیم داده و باقی ماندن در جریان رقابت با دیگر شرکت ها را ممکن سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone