تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23915.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف اوبر و لیفت: تاکسی های اینترنتی ترافیک شهری را افزایش می دهند

شرکت‌های تاکسی اینترنتی همچون «اوبر» و «لیفت» همواره بر نقش مثبتشان در بهبود ترافیک و ازدحام خیابان‌ها تأکید داشته و از آن به عنوان یک متد تبلیغاتی برای سرویس‌های خود بهره می‌گیرند. حالا اما مطالعه‌ای جدید ...

شرکت‌های تاکسی اینترنتی همچون «اوبر» و «لیفت» همواره بر نقش مثبتشان در بهبود ترافیک و ازدحام خیابان‌ها تأکید داشته و از آن به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - عنوان یک متد تبلیغاتی برای سرویس‌های خود بهره می‌گیرند. حالا اما مطالعه‌ای جدید در مورد نقش تاکسی اینترنتی بر ترافیک انجام شده که این شرکت‌ها را هم وادار به اعتراف کرده است.

سپتامبر 2018 اوبر و لیفت با کمک شرکت مشاوره حمل و نقل  Fehr & Peers، یک بررسی در مورد «مسافت طی شده خودروهایشان» (VMT) در 6 شهر بزرگ انجام دادند و نتایج به دست آمده را با VMT کل خودروهای این شهرها مقایسه کردند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان

نتایج نشان می‌داد با وجود اینکه ارقام به دست آمده برای خودروهای این شرکت‌ها با اختلاف از خودروهای شخصی و تجاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - عقب است اما باز هم آن‌ها سهم بزرگی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - از VMT شهرهای مورد بررسی را به خود اختصاص داده‌اند.

این بررسی در شهرهای بوستون، شیکاگو، لوس آنجلس، سان فرانسیسکو، سیاتل و واشینگتن دی‌سی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - انجام و نتایج در دو ناحیه شهری به تفکیک اعلام شد: ناحیه‌ای که شامل حاشیه شهر و شهرهای کوچک اطراف می‌شد و ناحیه مرکزی شهر که بیشتر ترافیک و ازدحام تردد را به خود اختصاص می‌داد.

این بررسی‌ها نشان داد که اوبر و لیفت فقط مسئول 1 تا 3 درصد از VMT کل در بخش‌های وسیع‌تر شهری هستند اما نتایج با متمرکز شدن روی بخش‌های مرکزی شهرها رشد ناگهانی را نشان می‌داد. برای مثال در منطقه سان فرانسیسکو، اوبر و لیفت حدود 13.4 درصد از VMT کل را در اختیار دارند. این عدد در بوستون به 8 درصد و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - در واشینگتن دی‌سی به 7.2 درصد می‌رسد.

پیشتر هم یک بررسی روی الگوهای ترافیکی سان فرانسیسکو در سال 2017 توسط مقامات بخش حمل و نقل این منطقه انجام شده بود که نشان می‌داد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - شرکت‌های حمل و نقل (TNC ها) حدود 6.5 درصد از کل VMT در روزهای کاری هفته و 10 - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - درصد از آن در ایام تعطیلات را به خود اختصاص داده‌اند.

حالا داده‌های Fehr & Peers حدود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - دو برابر این اعداد را نشان می‌دهد و به گفته یکی از اساتید دانشگاه کنتاکی که روی همین موضوع تحقیق می‌کند، چنین رشدی احتمالا به خاطر فراگیرتر شدن استفاده از این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - سرویس‌ها در سال‌های اخیر است.

با این حال شرکت‌های حمل و نقل سعی کردند از اختلاف بین VMT خودشان با خودروهای شخصی و تجاری برای کم کردن شدت این آمار استفاده کنند. رئیس بخش سیاست‌های حمل و نقل اوبر در این باره گفته:

بر خلاف رشد نشان داده شده در این تحقیق، آمار نشان می‌دهد که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - TNCها همچنان سهم بسیار کمتری از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - ترافیک را در مقایسه با دیگر خودروها به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - خود اختصاص داده‌اند و در حالی که خودروهای ما در ازدحام ترافیکی نقش ایفا می‌کنند اما در مقابل خودروهای تجاری و شخصی آمار بسیار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - کمتری را نشان می‌دهند.

رئیس بخش سیاست‌ها و تحلیل لیفت هم در این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - باره گفت:

ما می‌دانیم که خودروهای شخصی فاکتور اصلی [ترافیک] هستند چرا که در حال حاضر 76 درصد آمریکایی‌ها با خودروهای خودشان و به صورت تک سرنشین به محل کارشان می‌روند. اما به هر حال ما باید از آمار خودمان و نقش تاکسی اینترنتی بر ترافیک هم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بیجار استان کردستان - با خبر باشیم تا بتوانیم سهم خودمان را در حل مشکل ازدحام شهرها به درستی ایفا کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone