🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28307.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سونی سرویس تاکسی آنلاین S.Ride را در توکیو راه اندازی کرد

امروز سرویس تاکسی آنلاین سونی در توکیو به راه افتاد و المان دیگری به چشم انداز حمل و نقل عمومی عجیب ژاپن اضافه شد. این اپلیکشین S.Ride نام گرفته و به شرکتی بنام Minna no Taxi تعلق ...

امروز سرویس تاکسی آنلاین سونی در توکیو به راه افتاد و المان دیگری به چشم انداز حمل و نقل عمومی عجیب ژاپن اضافه شد. این اپلیکشین S.Ride نام گرفته و به شرکتی بنام Minna no Taxi - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - تعلق دارد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان

به گزارش Cnet اکنون این سرویس در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - دسترس عموم قرار گرفته و کابران می‌توانند با استفاده از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - اپ مخصوص، تاکسی‌های چند شرکت مختلف ژاپنی را در اختیار بگیرند و سفر‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - درون شهری خود را انجام دهند. پس از آن هم می‌توانند هزینه‌‌ی این سفر‌ها را به صورت نقدی، کارت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - اعتباری یا کیف پول دیجیتالی بهره‌مند از کد QR پرداخت کنند.

برخلاف تصور تمامی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - کارشناسان، حرف - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - S بکار رفته در نام این اپلیکیشن از کلمه‌ی سونی گرفته نشده و شعار این کمپانی را توصیف می‌کند. این شرکت برای تبلیغ این اپ، شعار simple, smart, and speedy (به معنی سادگی، هوشمندی و سرعت) را انتخاب کرده و به همین دلیل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - اپلیکیشن مذکور، S.Ride لقب گرفته است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان

البته - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - تمامی تعاملات صورت گرفته در این اپ، بر پایه ژست حرکتی اسلاید طراحی شده‌اند و شاید یکی از دلایل نام‌گذاری S.Ride برای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - اپلیکیشن، همین باشد. به گفته‌ی سونی اپلیکیشن S.Ride از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تخمین موقعیت‌های شلوغ در شهر استفاده خواهد کرد و در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - مواقع مورد نیاز با روش‌های حساب شده‌ای، تاکسی‌های زیادی را در این موقعیت‌ها مستقر خواهد کرد.

سال گذشته سونی شرکت Minna no Taxi - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - یا تاکسی همه را افتتاح کرد. این شرکت در واقع از ادغام شش کمپانی تاکسی مختلف نظیر Daiwa و Kokusai تشکیل شده که بزرگترین اپراتور‌های تاکسی توکیو را تشکیل می‌دهند. بدین ترتیب سرویس تاکسی آنلاین سونی ، ۱۰ هزار ماشین را در اختیار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - خواهد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - داشت.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان

بد نیست بدانید S.Ride اولین اپلیکیشن تاکسی آنلاین ژاپن به شمار نمی‌رود و اپ معروف لاین (Line) سال ۲۰۱۵ میلادی، چنین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - سرویسی را به راه انداخت اما سال گذشته از دسترس کاربران خارج شده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - است.

اوبر محوبیت چندانی در ژاپن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر صایین قلعه استان زنجان - ندارد اما بزرگترین رقیب تاکسی آنلاین سونی، اپلکیشن نیمه دولتی ‌ژاپن تاکسی JapanTaxi است که توسط رئیس سازمان تاکسیرانی ژاپن کنترل می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone