🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19346.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ دنیای ماینکرفت کوچک‌تر می‌شود

ماینکرفت به تازگی اعلام کرده که یک سوپر سیزن پنج‌ماهه با چالش‌ها و جوایز فراوان برای بازی Minecraft Earth در راه است که در روز ۳۰ ماه ژوئن پایان می‌یابد و پس از آن بازی ...

ماینکرفت به تازگی اعلام کرده که یک سوپر سیزن پنج‌ماهه با چالش‌ها و جوایز فراوان برای بازی Minecraft Earth در راه است که در روز ۳۰ ماه ژوئن پایان می‌یابد و پس از آن بازی برای همیشه از دسترس خارج می‌شود.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

این عنوان واقعیت افزوده فقط دو سال است که منتشر شده اما به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا نتوانست عملکرد مناسبی که از آن  انتظار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - می‌رفت را داشته باشد و همین میزان توجهی که دریافت کرد را هم تا حدی مدیون اسم ماینکرفت بود اما به نظر می‌رسد که کار این بازی به پایان رسیده است و باید با آن خداحافظی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - کنیم.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

در هفت‌ سنگ‌های هفته‌های قبل هم خبرهایی از همکاری بازی‌ها و انیمه‌ها داشتیم و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه دارد چون سازندگان Honkai Impact 3 هم به تازگی اعلام کردند با انیمه‌ی Neon Genesis Evangelion همکاری مشترکی خواهند داشت که هنوز جزئیات زیادی درباره‌ی آن نمی‌دانیم و باید منتظر بمانیم.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

Netmarble هم اعلام کرد که دو فصل داستانی جدید به بازی Marvel Future Fight افزوده خواهد شد و برای شخصیت‌ها‌ی ثور، لوکی و والکری هم یونیفرم‌های جدید در راه است که در طی یک آپدیت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - به همراه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - تغییرات جزئی دیگر عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

در سال ۲۰۰۳ یک بازی با عنوان باب اسفنجی عرضه شد که برای کنسول‌ها در دسترس بود تا این ‌که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - امسال ری‌میک بازی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - هم منتشر شد و اعلام شد که بازی برای پلتفرم موبایل هم در دسترس قرار می‌گیرد. مدتی از این اعلام - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - گذشته است و حالا بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - تا برای پیش ثبت نام - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - آن اقدام کرده و همراه با باب‌اسفنجی و دوستانش از شهر دریایی در برابر پلانکتون دفاع کنید.

Choppy Watersتعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

لیست بازی‌های این هفته را با Choppy Waters شروع می‌کنیم که یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این هفته بود؛ بالاخره - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - ما هر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - روز با بازی‌ای روبرو نمی‌شویم که در آن شاهد شنا کردن یک گربه در اعماق اقیانوس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - باشیم. البته در مراحل بالاتر آیتم‌های عجیب‌تری مثل کوسه‌های لیزردار هم به بازی اضافه می‌شوند که باید کنترلشان را به دست بگیرید و کمک کنید تا بدون برخورد با صخره‌ها شنا کنند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

Choppy Waters‏

سازنده: Derek Briggs قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 260/78 مگابایت زبان:

Fisherman Cards Gameتعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

اقیانوس‌ها همیشه پر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - از افسانه و داستان‌های مربوط به موجودات دریایی عجیب و گنج‌های پنهان بوده‌اند و حالا در  Fisherman Cards Game‏ به شکل یک بازی درآمده‌اند. شما در این بازی با چینش کارت‌ها و جمع کردن امتیاز داستانی را جلو می‌برید که در آن به جنگ هیولاهای هفت دریا خواهید رفت و در اقیانوس‌ها به دنبال گنج خواهید گشت.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

Fisherman Cards - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - Game‏

سازنده: BADBONES PRODUCTIONS قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 69.3/55 مگابایت زبان:

Mad Carsتعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آفلاین است

بازی‌های مسابقه‌ای زیادی را تا به حال تجربه کرده‌ایم که در آن‌ها صاحب یک ماشین هستیم اما در بازی Mad Cars‏ داستان متفاوت است زیرا شما صاحب یک دسته‌ ماشین هستید که هم‌زمان با هم حرکت می‌کنند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - و باید تلاش کنید تا کمترین میزان تصادف ممکن اتفاق بیفتد و بیشترین تعداد ماشین را به مقصد برسانید.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

Mad Cars‏

سازنده: TapMen قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - و iOS حجم: 40.4/28 مگابایت زبان:

TinyValeتعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آنلاین است

بازی TinyVale شما را در نقش یک مغازه‌دار قرار می‌دهد که باید برای جمع‌ کردن آیتم و لوت به حیات وحش برود و سپس هر چه پیدا کرده را در مغازه خود بفروشد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - البته اگر بتوانید مواد معدنی کمیاب، ماهی‌های عجیب و حتی قارچ‌های گران‌قیمت پیدا کنید سود بیشتری نصیبتان می‌شود. درآمدی که از فروش به دست می‌آورید برای خرید تجهیزات و ارتقا‌ی آیتم‌ها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - به دردتان می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

TinyVale‏

سازنده: The Carrot Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 150/40 مگابایت زبان:

Professor Lupo: Oceanتعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی Professor Lupo: Ocean‏ در یک کشتی فضایی روایت می‌شود که وضعیت مناسبی ندارد، تقریبا رو به فروپاشی است و در آب هم شناور شده. هوش مصنوعی کشتی به شما می‌گوید برای تعمیر آن چه کار کنید. در مدت زمان تعمیر کردن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - کشتی با آدم فضایی‌ها و موجودات عجیب دیگر روبرو می‌شوید و باید یاد بگیرید که چطور از آن‌ها برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان

Professor Lupo: Ocean‏

سازنده: BEAUTIFUN GAMES قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر شاندیز استان خراسان - iOS حجم: 1400/43 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone