🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39141.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نسخه 4.7 تلگرام منتشر شد؛ با قابلیت های جدید آشنا شوید

در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه ورژن 4.6 تلگرام می گذرد اما ساعاتی پیش آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن منتشر شد، اتفاقی که کم پیش می آید بیافتد. در هر صورت تلگرام ...

در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه ورژن 4.6 تلگرام می گذرد اما ساعاتی پیش آپدیت جدیدی برای این اپلیکیشن منتشر شد، اتفاقی که کم پیش می آید بیافتد. در هر صورت تلگرام 4.7 اینجاست و ویژگی های مهمی را به این اپ پیام رسان اضافه می کند.

در حالت کلی سه ویژگی جدید به نسخه 4.7 تلگرام اضافه شده که مهمترین آن ها را می توانیم استفاده همزمان از چندین اکانت در سیستم عامل اندروید بنامیم. این قابلیت که پیشتر در نسخه بتا دیده شده بود، این امکان را به کاربر می دهد تا سه شماره مختلف به اپلیکیشن اضافه کرده و به راحتی بین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آن ها جا به جا شود.

با توجه به داده های وب سایت Appbrain، در سال 2017 بیست آپدیت برای تلگرام انتشار یافت

بنابراین دیگر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - احتیاجی به اینکه به صورت دستی از حساب خود خارج شوید و یک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شماره جدید وارد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنید نیست. با توجه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به گفته های تیم توسعه دهنده، در حالت عادی اعلان های هر سه اکانت به کاربر نشان داده می شود ولی از طریق تنظیمات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نوتیفیکیشن ها می توانید اعلان های مربوط به هر کدام را که خواستید قطع کنید.

دومین ویژگی آپدیت 4.7 تلگرام به ریپلای سریع تر به پیام ها اختصاص - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد. در گذشته اگر می خواستید به یک پیام جواب دهید، باید ابتدا روی آن کلیک می کردید و سپس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گزینه Reply را انتخاب می کنید. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حالا برای ریپلای کردن کافیست هر پیامی که می خواهید را به سمت چپ بکشید.

البته این ویژگی در نسخه 4.6 برای iOS منتشر شده بود و به کمک ورژن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 4.7 حالا کاربران اندرویدی هم می توانند از آن استفاده کنند. آخرین قابلیت جدید این نسخه تلگرام نیز مربوط به حضور تم برای ورژن iOS برنامه است و دارندگان آی دیوایس ها می توانند از میان چهار تم مختلف یکی را انتخاب کرده و رنگی و رویی متفاوت به اپ ببخشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone