🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21799.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات سری گلکسی نوت ۲۰؛ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و فوکوس لیزری

با نزدیک شدن به زمان معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با مشخصات فنی آن نیز افزایش می‌یابد. اکنون با توجه به چندین منبع می‌توان تا حدودی به ظرفیت باتری و ترکیب ...

با نزدیک شدن به زمان معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ، گمانه‌زنی‌ها در رابطه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - با مشخصات فنی آن نیز افزایش می‌یابد. اکنون با توجه به چندین منبع می‌توان تا حدودی به ظرفیت باتری و ترکیب دوربین‌های این دو گوشی پی برد.

بر اساس پایگاه داده 3C چین، می‌دانیم که مدل باتری به کار رفته در گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - با کد «EB-BN980ABY» شناخته می‌شود. در نتیجه وب سایت «سم موبایل» با کمی جستجو توانسته ظرفیت این باتری را پیدا کند. این سایت می‌گوید نسخه کوچکتر ۶.۷ اینچی یا گلکسی نوت ۲۰، از باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه گلکسی نوت ۲۰ پلاس ۶.۹ اینچی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در نتیجه می‌توان گفت تفاوت این دو مدل از نظر باتری آن قدر‌ محسوس نیست. به خصوص این که ابعاد نمایشگر این دو مدل گلکسی نوت ۲۰ نیز تنها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - ۰.۲ اینچ با یکدیگر تفاوت دارد. در رابطه با دوربین اما نمی‌توان این نتیجه را گرفت. بر اساس خبرگزاری کره‌ای «news.joins.com» گلکسی نوت ۲۰ از چینش دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی با اپرچر ۱.۸، سنسور تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با ضریب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - اف ۲ و بزرگ‌نمایی بدون افت کیفیت ۳ برابری و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و گشودگی دیافراگم ۲.۲ بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم

در آن سوی میدان اما اوضاع کمی متفاوت است. گلکسی نوت ۲۰ پلاس سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - گشودگی دیافراگم ۱.۸ و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید را از گلکسی S20 اولترا قرض می‌گیرد، اما سامسونگ برای بزرگترین گلکسی نوت ۲۰ خود، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - در نظر گرفته و به نظر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - می‌رسد زوم فضایی جایی در این سری نداشته باشند. البته سیستم فوکوس لیزری برای جبران مشکلات موجود در سری گلکسی S20 اولترا به این مجموعه اضافه می‌شود.

مشخصات مشترک و عمومی این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - دو گوشی نیز همگی در حد قدرتمندترین پرچمداران بازار هستند. گلکسی نوت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس از پنل ۱۲۰ هرتزی سوپر امولد با حفره اینفیتی O بهره می‌برند که از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند. این دو گوشی از ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده اگزینوس ۹۹۲ یا اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - پشتیبانی تکنولوژی 5G نیز در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - این چیپست‌ها تعبیه شده است. سرعت شارژ با آداپتور نیز حداقل ۲۵ وات بوده و هر دو گلکسی نوت ۲۰ از شارژ بی‌سیم و بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کنند. طبق - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - روال سالیان گذشته نیز خبری از جک هدفون نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone