🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44939.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تمام پروازهای شرکت British Airways از لندن به خاطر مشکلات کامپیوتری لغو شد

امروز یک خطای مهم در سیستم اطلاعاتی شرکت هواپیمایی «British Airways» برای این کمپانی بزرگ دردسر ساز شد. بر اساس گزارش های منتشر شده، ایرادات کامپیوتری ایجاد شده برای BA سبب شد پروازهای آنها دچار ...

امروز یک خطای مهم در سیستم اطلاعاتی شرکت هواپیمایی «British Airways» برای این کمپانی بزرگ دردسر ساز شد. بر اساس گزارش های منتشر شده، ایرادات کامپیوتری ایجاد شده برای BA سبب شد پروازهای آنها دچار مشکل شوند.

بر همین اساس پرواز هواپیماهای «بریتیش ایرویز» که قرار بود از فرودگاه های «Heathrow» و «Gatwick» لندن صورت گیرند، لغو شده و شرکت مذکور به مسافران پیشنهاد داده که تا حد امکان به سمت فرودگاه ها حرکت نکرده تا از ازدحام بیشتر در ترمینال های مسافربری جلوگیری شود. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همچنین باید گفت «British Airways» اعلام کرده که در حال حاضر قادر نیست مسافرانش را با پروازهایی دیگر به مقصد برساند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

نمایندگان «British Airways» عنوان کرده اند که مشکلات کامپیوتری ایجاد شده ارتباطی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با حملات سایبری ندارند

لازم به ذکر است طبق - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعلام نمایندگان شرکت هواپیمایی مورد بحث، بروز مشکلات مذکور ارتباطی با حملات سایبری نداشته است. یکی از سخنگویان «بریتیش ایرویز» هم در این رابطه گفته «ما برای مشکلات پیش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آمده در سیستم های اطلاعاتی پوزش می طلبیم و در حال حاضر سعی داریم تا در اسرع وقت بر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن فائق آییم.»

گفتنی است مشکلات کامپیوتری گریبان گیر شرکت هواپیمایی انگلیسی سبب شده که پروازهای برنامه ریزی شده کنسل شوند و علاوه بر آن هواپیماهایی هم که به زمین نشسته اند، نتوانستند در گیت های مخصوص به خود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توقف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone