🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22547.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تاخیر در عرضه مهمترین ویژگی امنیتی کروم در پی شیوع کرونا

مرورگر کروم نسخه ۸۰ در ماه فوریه میلادی با کلی ویژگی امنیتی و جدید منتشر شد. یکی از ویژگی‌هایی که قرار بود با این نسخه و نسخه‌های بعدی تکمیل شود، «کوکی‌های سایت مشابه» است. بر ...

مرورگر کروم نسخه ۸۰ در ماه فوریه میلادی با کلی ویژگی امنیتی و جدید منتشر شد. یکی از ویژگی‌هایی که قرار بود با این نسخه و نسخه‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چناران استان خراسان - بعدی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چناران استان خراسان - تکمیل شود، «کوکی‌های سایت مشابه» است. بر اساس گفته‌های گوگل، تکمیل این ویژگی و فراگیرتر شدن آن به دلیل شیوع ویروس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چناران استان خراسان - کرونا به تعویق خواهد افتاد.

پیش از این که به خبر تعویق این ویژگی بپردازیم، اجازه دهید بار دیگر با هم مرور کنیم «کوکی‌های سایت مشابه» (SameSite Cookies) چیست و چه کاربردی دارد. به صورت کلی، گوگل کروم به طور پیش‌فرض، کوکی‌‌های زیادی را از یک سایت می‌پذیرد که شامل کوکی‌های شخص ثالث نیز میشود. ویژگی کوکی‌های سایت مشابه این پیش‌فرض‌ها را تغییر می‌دهد.

در شرایط سختگیرانه، در صورتی که یک کوکی شخص ثالث توسط صاحب وب سایت تایید نشده باشد، گوگل کروم آن را بلاک می‌کند. این کار با هدف افزایش امنیت کاربران صورت می‌گیرد تا جمع‌آوری داده‌ها توسط کوکی‌های شخص ثالث به حداقل برسد. با این حال بلاک کردن خودسرانه کوکی‌های شخص ثالث می‌تواند برخی از سایت‌ها را از کار بیندازد؛ به خصوص آن‌هایی که برای سیستم‌های لاگین استفاده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چناران استان خراسان

بسیاری از سایت‌های بزرگ و پرکاربرد در حال حاضر از قوانین گوگل برای مرورگر کروم پیروی کرده و سایت‌های خود را بروزرسانی کرده‌اند. با ابن وجود سایت‌هایی هستند که در پی شیوع کرونا، نتوانستند سایت‌های خود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چناران استان خراسان - را به هر دلیلی بروزرسانی کنند. از همین رو گوگل عنوان کرده است که می‌خواهد از کارکرد اکثر سایت‌های خدمات ضروری، مانند فورشگاه‌های مواد غذایی آنلاین، اینترنت بانک و سرویس‌های دولتی اطمینان حاصل کند. در نتیجه برزورسانی‌های مربوط به کوکی‌های سایت مشابه را به تعویق انداخته است.

این کار گوگل بسیار حیاتی است، زیرا همزمان با قوانین مرتبط با فاصله‌گیری اجتماعی، اتکا به خدمات آنلاین بیش از گذشته شده است و به همین دلیل تغییر و تحولی ناگهانی در این سیستم، می‌تواند اوضاع را پیچیده‌تر از چیزی که اکنون با آن طرف هستیم، کند. در هر صورت به نظر می‌رسد تا پایدار شدن شرایط فعلی، انتشار بروزرسانی مذکور با تاخیری قابل توجه روبرو می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرزو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
رفقا سایت ***** لباسشویی زانوسی ZWFM25W804A شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone