🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22527.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

فروش اطلاعات ۲۶۷ میلیون کاربر فیسبوک در دارک وب؛ فقط ۵۴۰ دلار

دارک وب با نیمه تاریک اینترنت یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای فروش غیرقانونی اکانت‌های کاربران است. اخیرا کاربران فیسبوک قربانی فروش غیرقانونی اطلاعات حساب کاربری خود شده‌اند. هکری موفق شده اطلاعات ۲۶۷ میلیون کاربر بزرگترین ...

دارک وب با نیمه تاریک اینترنت یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای فروش غیرقانونی اکانت‌های کاربران است. اخیرا کاربران فیسبوک قربانی فروش غیرقانونی اطلاعات حساب کاربری خود شده‌اند. هکری موفق - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - شده اطلاعات ۲۶۷ میلیون کاربر بزرگترین شبکه اجتماعی جهان را تنها به قیمت ۵۴۰ دلار به فروش برساند.

در میان داده‌های فروخته شده ۲۶۷ میلیون کاربر فیسبوک، هیچ رمز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - عبوری دیده نمی‌شود. با این حال، ایمیل، شماره تلفن، نام و نام خانوادگی به همراه تاریخ تولد فروخته شده است. تمامی این‌ها به خودی خود نمی‌توانند کاربران را به خطر بیندازند، ولی می‌توان از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - آن‌ها برای حملات فیشینگ بر پایه SMS و ایمیل استفاده کرد. کافیست کاربری با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - کلیک روی لینک هکرها، اطلاعات کاربری خود - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - مثل پسورد را وارد کند تا دسترسی هکر به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - تمامی اطلاعت میسر شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان

محققین با بررسی داده‌ها توانسته‌اند صحت آن‌ها را تایید کند. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - موضوعی که بیشتر این قضیه را ترسناک می‌کند، تعداد کاربران است. ۲۶۷ میلیون نفر اصلا رقم قابل گذشتی نیست. فیسبوک سال گذشته نیز با چنین مشکلی مواجه شده بود که البته داده‌های به فروش رفته، بیشتر مربوط به ساکنین ایالات متحده می‌شد. یکی از سخنگویان فیسبوک در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - آن تاریخ گفت «ما در حال بررسی این موضوع هستیم و عقیده داریم این اتفاقات پیش از این که ما پروتکل‌های امنیتی خود را تغییر بدهیم رخ داد است.»

این کمپانی هنوز نتوانسته اعتبار از دست رفته خود در پی رسوای کمبریج آنالیتیکا را به دست بیاورد و هنوز هم هیچ بیانیه‌ای در رابطه با فروش داده‌های ۲۶۷ میلیون کاربر خود در دارک وب منتشر نکرده است. البته اگر سخت‌گیری نکنیم، می‌توان این طور تصور کرد که داده‌های به فروش رفته برای قبل از بروزرسانی‌هایی باشد که سخنگوی فیسبوک سال گذشته عنوان کرده بود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان

با وجود این که هیچ رمز عبوری به همراه این داده‌ها فروخته نشده، پیشنهاد می‌شود تمامی کاربران رمز عبور خود را تعویض کرده و از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - آن برای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - سایت‌های دیگر استفاده نکنند، زیرا هکرها با دانستن ایمیل و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - پسورد، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - می‌توانند آن را در سایت‌های مختلف امتحان کنند. همچنین قویا پیشنهاد می‌شود کاربران - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - از تایید هویت دو مرحله‌ای در تمامی سایت‌ها بهره بگیرند. به گفته تحلیلگران حوزه امنیت، این کار جلوی ۹۹ درصد از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - حملات هکرها را می‌گیرد.

فوربز برای آن دسته از کاربرانی که تصور می‌کنند ایمیل آن‌ها در دارک وب افشا و برای خرید گذاشته شده و در این لیست قرار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - دارد، این وب سایت را پیشنهاد می‌کند. وب سایت فوق حاصل گروه امنیت سایبری Cyble است که سابقه خوبی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - در افشای مشکلات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - امنیتی وب سایت‌ها دارد. شما هم می‌توانید با در نظر گرفتن تمامی جوانب امنیتی، از این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر تویسرکان استان همدان - وب سایت برای چک کردن ایمیل‌های خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone