🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22553.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری «بک دور» در بیش از 12 هزار اپلیکیشن اندرویدی

یک تحقیق آکادمیک نشان می‌دهد بیش از 12 هزار اپلیکیشن سیستم عامل اندروید، آسیب پذیری در پشتی (بک دور) دارند که 6800 مورد آن، در پلی استور منتشر شده است. محققان در اروپا و ایالات ...

یک تحقیق - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - آکادمیک نشان می‌دهد بیش از 12 هزار اپلیکیشن سیستم عامل اندروید، آسیب پذیری در پشتی (بک دور) دارند که 6800 - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - مورد آن، در پلی استور منتشر شده است.

محققان در اروپا و ایالات متحده آمریکا ابزاری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - به نام InputScope را توسعه داده‌اند که از آن برای تحلیل فرم ورودی موجود در بیش از 150 هزار اپ اندرویدی استفاده شده. در این تحقیق، 100 هزار برنامه محبوب بر اساس تعداد دانلود در پلی استور، 20 هزار اپلیکیشن محبوب در دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن و 30 هزار برنامه پیش فرض محصولات سامسونگ مورد بررسی قرار گرفته است.

بررسی صورت گرفته نشان داده که 12,706 اپ حاوی نوعی از آسیب پذیری در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - پشتی مانند کلیدهای دسترسی مخفی، مستر پسورد و دستورات مخفی هستند. مکانیزم در پشتی به مهاجمان اجازه می‌دهد که به حساب - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - کاربران دسترسی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - پیدا کنند. اگر مهاجم دسترسی فیزیکی به دستگاه داشته باشد و یکی از این برنامه‌ها روی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - آن نصب شده باشد، می‌تواند کد خاصی را روی آن اجرا کند که نتیجه آن، دسترسی بیشتر است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران

بر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - اساس این تحقیق، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ریموت کنترل با 10 میلیون نصب، مستر پسورد دارد که می‌تواند حتی در صورت گم شدن دستگاه و قفل بودن آن، همچنان به اطلاعات دسترسی پیدا کند. یکی از اپ‌های محبوب در زمینه قفل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - دستگاه با 5 میلیون نصب نیز از کلید برای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - ریست خودسرانه کاربران استفاده می‌کند.

یک اپ استریم زنده با 5 میلیون نصب حاوی یک کلید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - دسترسی برای ورود به رابط - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - اصلی است که مهاجم می‌تواند توسط آن اپلیکیشن را دوباره پیکربندی و عملکردهای اضافه را آنلاک کند. یک اپ ترجمه با 1 میلیون دانلود، یک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - کلید مخفی دارد که توسط آن می‌توان پرداخت‌های درون برنامه را دور زد و همچنین مانع از نمایش تبلیغات شد.

از نتایج تحقیق این تیم می‌توان چنین برداشت کرد که برخی از آسیب‌پذیری‌ها می‌توانند امنیت کاربران و همچنین اطلاعات آن‌ها را در معرض خطر قرار دهند، اما تعدادی از آن‌ها خطرناک نیستند و به صورت تصادفی درون اپ قرار گرفته‌اند.

در حالت کلی 6800 برنامه در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - پلی استور، بیش از 1000 برنامه در فروشگاه‌های دیگر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - و تقریبا 4800 برنامه پیش فرض در محصولات سامسونگ با مشکل آسیب‌پذیری در پشتی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - دست و پنجه نرم می‌کنند. باید به این نکته اشاره کنیم که اپلیکیشن‌های محصولات سامسونگ، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - توسط اپراتورها نصب شده‌اند، بنابراین این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - مشکل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر چالوس استان مازندران - در بسیاری کشورها مانند ایران مطرح نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone