🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22538.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اطلاعاتی از گلکسی فولد ۲؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از قلم اس‌پن

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی فولد ۲ منتشر شده که نشان می‌دهد نمایشگر گوشی تاشوی جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. گفته می‌شود گلکسی فولد ۲ از نمایشگر ۷.۵۹ اینچی ...

اطلاعات جدیدی از سامسونگ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - گلکسی فولد ۲ منتشر شده که نشان می‌دهد نمایشگر گوشی تاشوی جدید سامسونگ نسبت به نسل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - قبل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

گفته می‌شود گلکسی فولد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - ۲ از نمایشگر ۷.۵۹ اینچی با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - رزولوشن ۲۲۱۳x۱۶۸۹ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره مند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - است. بنابراین سایز نمایشگر و همچنین رزولوشن آن نسبت به گلکسی فولد کمی افزایش داشته، ولی در مجموع تراکم پیکسلی بسیار شبیه به نسل قبل است و انتظار نمی‌رود تأثیر چندانی در تجربه کاربر داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران

ظاهراً دیگر خبری از ناچ گلکسی فولد که گوشه نمایشگر جا خوش کرده بود، نیست و این بریدگی در گلکسی فولد ۲ جای خود را به حفره نمایشگر داده است. همچنین همانطور که پیش تر شایعه شده بود، گفته می‌شود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - نمایشگر فولد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - ۲ از نوع شیشه فوق - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - نازک (Ultra Thin Glass) است که از این لحاظ آن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - را به تاشوی دیگر سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ شبیه می‌کند. البته نمایشگر شیشه‌ای با یک لایه پلاستیکی پوشانده خواهد شد.

گلکسی فولد ۲ به قلم اس پن (S-Pen) نیز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - مجهز خواهد شد تا تجربه کاربری از این محصول بالاتر برود. نمایشگر بیرونی نیز دستخوش تغییراتی شده و نسبت به فولد مدرن تر شده است. گلکسی فولد ۲ در این قسمت نمایشگر ۶.۲۳ اینچی حفره دار با رزولوشن ۸۱۹x۲۲۶۷ اینچ و رفرش ریت ۶۰ هرتز دارد که نسبت به نمایشگر ۴.۶ اینچی فولد افزایش قابل توجهی داشته و قطعاً روی تجربه کاربری تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

اطلاعات یاد شده توسط «راس یانگ» (Ross Young)، مؤسس و مدیرعامل شرکت تحلیل بازار نمایشگر «Display Supply Chain Consultants» منتشر شده است. با اینکه او رابط‌هایی در زنجیره تأمین گلکسی فولد ۲ دارد، اما به منبعی که این اطلاعات را از آن به دست آورده اشاره نکرد، بنابراین بهتر است به آن‌ها با اندکی شک و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - تردید نگریست.

بر اساس گزارشی که حدوداً یک هفته قبل منتشر شد، طراحی گلکسی فولد ۲ نهایی شده و از ماه آینده میلادی تولید انبوه آن شروع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بابل استان مازندران - می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone