🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22540.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بودجه در برابر سهام: راه‌حل دولت تایوان برای نجات استارتاپ‌ها

شیوع کرونا ضررهای هنگفتی به شرکت‌ها و استارتاپ‌ها در کشورهای مختلف زده است. دولت تایوان قصد دارد برای نجات استارتاپ‌های این کشور، به آن‌ها بودجه پرداخت کند، البته در ازای آن‌ سهام دریافت می‌کند. قرنطینه، ...

شیوع کرونا ضررهای هنگفتی به شرکت‌ها و استارتاپ‌ها در کشورهای مختلف زده است. دولت تایوان قصد دارد برای نجات استارتاپ‌های این کشور، به آن‌ها بودجه پرداخت کند، البته در ازای آن‌ سهام دریافت می‌کند.

قرنطینه، کاهش تقاضا و افزایش ریسک سرمایه‌گذاری باعث آسیب شدیدی به استارتاپ‌ها شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - و آن‌ها به کمک‌های دولتی نیاز دارند. استارتاپ‌هایی که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - در تایوان از شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، می‌توانند برای دریافت منابع مالی از دولت، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - از تاریخ 18 فروردین به مدت 6 ماه درخواست خود را تقدیم شورای توسعه ملی تایوان (NDC) کنند.

طبق این برنامه سرمایه‌گذاری، NDC در ازای دریافت سهام ترجیحی، به مدت 6 تا 12 ماه به استارتاپ‌ها بودجه پرداخت می‌کند. متقاضیان این برنامه باید توضیح دهند که چرا به عنوان یک استارتاپ شناخته می‌شوند، کرونا چگونه روی آن‌ها تاثیر گذاشته و در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - صورت دریافت بودجه چگونه از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این موارد، باید شرایط صدور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - سهام، قیمت، تبدیل و روش‌های بازخرید آن را نیز شرح دهند.

سخنگوی NDC اعلام کرده این شورا تعریف مشخصی برای استارتاپ ندارد و در این زمینه محدودیتی در نظر گرفته نشده. استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های مختلف شامل گردشگری، حمل و نقل، تولید، خدمات و موارد دیگر می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند. محدودیتی برای تعداد متقاضیان یا بودجه وجود ندارد. همانطور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - که می‌توان حدس زد، مشاغل سنتی نمی‌توانند درخواست دریافت بودجه کنند.

تایوان تا به امروز راه‌های مختلفی را برای حمایت از کسب و کارها در این کشور ارائه داده است. «چن-هائو یو»، مدیر مرکز استراتژی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - بین‌المللی صنعت، علم و فناوری موسسه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - فناوری صنعتی تحت حمایت دولت تایوان اعلام کرده که این کشور بسته‌های متنوعی را برای افراد، خانواده‌ها و کسب و کارها در نظر گرفته است.

بر اساس اعلام یو، علاوه بر پرداخت سود و یارانه، ضمانت نامه‌های اعتباری افزایش پیدا می‌کنند، مدت زمان بازپرداخت وام‌های قدیمی تمدید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - شده و کمک‌های اساسی به افراد می‌شود. دولت همچنین به تحولات و تغییرات صنعتی میان مدت و بلندمدت در بخش‌هایی مانند تحقیق و توسعه کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone