🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22535.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ویدیوی جدید اپل نحوه استفاده از ترک‌پد با آیپد را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

اپل ویدیوی جدیدی در یوتیوب منتشر کرده و در آن نحوه استفاده از ترک پد با آیپد و همچنین شخصی سازی آن را نمایش می‌دهد. اپل اواخر اسفند ماه سال قبل از نسل جدید آیپد ...

اپل ویدیوی جدیدی در یوتیوب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - منتشر کرده و در آن نحوه استفاده از ترک پد با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - آیپد و همچنین شخصی سازی آن را نمایش می‌دهد.

اپل اواخر اسفند ماه سال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - قبل از نسل جدید آیپد پرو در مدل‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با چیپست قدرتمند و دوربین سه گانه با شروع قیمت ۷۹۹ دلار رونمایی کرد. اپل برای این محصول کیبورد جدیدی به نام مجیک کیبورد (Magic Keyboard) را نیز معرفی کرده است.

این صفحه کلید دارای ترک پد بوده و با قیمت ۲۹۹ دلار (برای مدل ۱۱ اینچی) و ۳۴۹ دلار (برای مدل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - ۱۲.۹ اینچی) به بازار عرضه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - شده است. اپل چند سال قبل از عدم تمایل به ساخت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - مک بوک با نمایشگر لمسی خبر داده بود ولی حالا آیپد با این کیبورد به آن چیزی که اپل از آن دوری می کرد شباهت بسیاری پیدا کرده است.

این شرکت ویدیوی تبلیغاتی جدیدی در کانال یوتیوب «Apple Support» آپلود کرده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - و در آن نحوه کار با نرم افزارها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - و همچنین چگونگی شخصی سازی تنظیمات نشانگر برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - ترک پدهای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - سازگار با iPadOS 13.4 را نمایش می‌دهد.

در ابتدا نحوه به نمایش درآمدن نشانگر با لمس کردن ترک پد و پنهان شدن آن با توقف لمس نمایش داده می‌شود. همچنین حرکت دادن نشانگر روی هر کدام از اپ‌ها باعث می‌شود تا نشانگر در آیکون اپ ترکیب شده و آن را هایلایت کند.

کاربر با سوایپ کردن با سه انگشت به طرف - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - بالا می‌تواند اپ سوییچر (App Switcher) را فراخوانده و با سوایپ کردن به سمت راست و پائین صفحه به ترتیب قابلیت جدید اسلاید اور (Slide - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - Over) و داک را فعال کند.

در ادامه نحوه شخصی سازی نشانگر در اپ Settings نشان داده می‌شود. کاربر می‌تواند با رفتن به بخش Trackpad در قسمت تنظیمات، مواردی همچون تنظیم سرعت نشانگر، اسکرول، دابل کلیک با یک ضربه و تنظیمات مربوط به کلیک دوم را انجام دهد.

اپل برای کاربرانی که خواندن متن را به تماشای ویدیو ترجیح می‌دهند، در این لینک نحوه وصل کردن ماوس یا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسدآباد استان همدان - ترک پد بلوتوث به آیپد را توضیح داده و در این صفحه نیز نحوه راه اندازی و استفاده از مجیک کیبورد با آیپد را شرح داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone