🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22558.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

خبر صدا و سیما اشتباه است؛ وزارت ارتباطات اینترنت هدیه نمی‌دهد

در حالی که اخیرا خبر بسته‌های اینترنت رایگان توسط صدا و سیما پخش شده، «سید جمال هادیان»، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییت خود صدا و سیما ...

در حالی که اخیرا خبر بسته‌های اینترنت رایگان توسط صدا و سیما پخش شده، «سید جمال هادیان»، رییس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییت خود صدا و سیما را به شایعه پراکنی متهم کرده است.

شبکه خبر به تازگی در گزارشی به نقل از «اسماعیل رادکانی»، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور تامین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی ملی و منطقه‌ای اعلام کرده بود که برای تشویق مردم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - برای در خانه ماندن، بسته‌های اینترنت رایگان با ظرفیت 20 گیگابایت برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - مشترکین اینترنت خانگی و 5 گیگابایت برای مشترکین تلفن همراه تهیه شده است.

این موضوع از سوی رادکانی تکذیب شده است. رادکانی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده که خبرهای مبنی بر فعال شدن اینترنت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - رایگان در فضای مجازی و سایت‌های خبری صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کند. وی به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - این موضوع اشاره کرده که در حوزه اینترنت رایگان اختیارات ندارد و چنین موضوعی را نمی‌تواند مطرح کند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان

علاوه بر رادکانی، هادیان نیز در توییتی به این موضوع واکنش نشان داده. توییت هادیان به شرح زیر است:

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان
«ضمن تشکر از مدیران خوب شبکه‌ خبر، از صداوسیما تقاضا داریم منبع پخش این خبر را اعلام کند. به نظر می‌رسد جریان شایعه پراکنی بر خبرهای رسمی کشور نیز نفوذ کرده است.»

اواسط اسفند ماه بود که وزیر ارتباطات از ارائه 100 گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکین اینترنت خانگی خبر داد. آذری جهرمی در توییت خود نوشته بود:

«عرضه اینترنت رایگان درخواستی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - است که بسیاری از شما از وزارت ارتباطات داشته‌اید. امروز از ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - ثابت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - درخواست کردیم از فردا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - تا پایان سال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لاهیجان استان گیلان - جاری، برای همه کاربران خود به صورت رایگان یک بسته ۱۰۰ گیگابایتی فعال کنند.»

با توجه به این رویکرد، می‌توان انتظار داشت که خبر بسته‌های اینترنت رایگان جدید نیز توسط جهرمی اعلام شود که چنین اتفاقی رخ نداد. بنابراین معلوم نیست شبکه خبر و صدا و سیما با توجه به کدام منبع، چنین خبری را برای میلیون‌ها نفر پخش کرده و باعث شده این شایعه در فضای مجازی و رسانه‌های خبری دست به دست شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone