🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22543.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه دو مدل گلکسی S20 پلاس: تفاوت شارژدهی اسنپدراگون و اگزینوس

چیپست‌های اگزینوس دیگر نقاط قوت پرچمداران سامسونگ نیستند و کاربران این شرکت علاقه‌ای به آن‌ها ندارند. در گذشته مشخص شد گلکسی S20 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 865 عملکرد بهتری نسبت به نسخه مجهز به چیپست ...

چیپست‌های اگزینوس دیگر نقاط قوت پرچمداران سامسونگ نیستند و کاربران این شرکت علاقه‌ای به آن‌ها ندارند. در گذشته مشخص شد گلکسی S20 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 865 عملکرد بهتری نسبت به نسخه مجهز به چیپست اگزینوس 990 دارد. حالا در این مطلب قصد داریم میزان شارژدهی این دو نسخه را با یکدیگر مقایسه کنیم.

پرچمداران سامسونگ در بازار آمریکای شمالی با پردازنده اسنپدراگون به فروش می‌رسند و کاربران در سایر نقاط جهان به نسخه مجهز به تراشه اگزینوس دسترسی دارند. با وجود این موضوع، سامسونگ به علت تقاضای طرفداران خود در سراسر جهان، تصمیم گرفت گوشی‌های سری گلکسی S20 را با پردازنده اسنپدراگون 865 در بازار کره جنوبی به فروش برساند.

در حالی که سامسونگ همواره به قدرت مناسب پردازنده‌های تولیدی خود اشاره می‌کند، با بررسی‌های فنی مشخص شد که نسخه مجهز به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - اسنپدراگون 865 گلکسی S20 پلاس عملکرد بهتری نسبت به مدل دارای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - چیپست اگزینوس 990 از خود نشان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - می‌دهد. هرچند این اختلاف عملکرد در زمینه هسته‌های پردازشی چندان زیاد نیست، اما در زمینه گرافیکی موضوع متفاوت است و این اختلاف بیشتر خود را نشان می‌دهد.

شارژدهی باتری اگر مهم‌ترین اولویت خریداران نباشد، بدون هیچ شکی در رتبه‌های بالا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - در لیست اولویت‌ها قرار می‌گیرد. نسخه‌های مختلف جدیدترین پرچمدار سامسونگ در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - زمینه شارژدهی چه عملکردی از خود نشان می‌دهند؟ در ادامه نتیجه را مرور می‌کنیم.

شارژدهی گلکسی S20 پلاس با رزولوشن و رفرش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - ریت متفاوت

راه‌های مختلفی برای بررسی میزان شارژدهی یک گوشی هوشمند وجود دارد، برای مثال در زمان اجرای بازی شارژ گوشی زودتر از حالت عادی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - به پایان می‌رسد. در اینجا روشنایی نمایشگر نسخه‌های این دستگاه روی 200 نیت تنظیم شده و بیشترین فشار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - به پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی وارد شده است.

این تست در چندین حالت انجام شده که شامل رزولوشن فول اچ دی با رفرش ریت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - 60 هرتز و 120 هرتز و رزولوشن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - WQHD با رفرش ریت 60 هرتز می‌شود. نتیجه این آزمایش به شرح زیر است:

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، نسخه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - مجهز به اگزینوس 990 در تمام تست‌ها عملکرد بهتری نسبت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - به مدل با پردازنده اسنپدراگون 865 دارد. برای مثال در رزولوشن فول اچ دی با رفرش ریت 60 هرتز، شارژدهی مدل اسنپدراگون برابر با 253 دقیقه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر تاکستان استان زنجان - بوده، در حالی که شارژدهی نسخه اگزینوس به 284 دقیقه می‌رسد. تفاوت در رزولوشن فول اچ دی با رفرش ریت 120 هرتز به 15 دقیقه و در رزولوشن WQHD به 33 دقیقه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone