🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22564.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ایر 2S معرفی شد؛ هدفون کاملاً بی سیم با شارژدهی ۲۴ ساعته

کمپانی شیائومی از جدیدترین هدفون کاملا بی سیم خود به نام می ایر 2S رونمایی کرده است. این هدفون با هدف بهبود شارژدهی و کیفیت صدا به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند جایگزینی ارزان‌قیمت برای ...

کمپانی شیائومی از جدیدترین هدفون کاملا بی سیم خود به نام می ایر 2S رونمایی کرده است. این هدفون با هدف بهبود شارژدهی و کیفیت صدا به بازار عرضه می‌شود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - و می‌تواند جایگزینی ارزان‌قیمت برای دیگر هدفون‌های بی سیم بازار باشند.

شیائومی می ایر 2S تنها با هدف بهبود نسل قبلی به بازار عرضه شده و بر اساس مشخصات فنی آن می‌توان گفت که در این امر موفق شده است. این هدفون‌ها از درایور‌های صوتی بزرگ ۱۴.۲ میلی‌متری بهره می‌برند و از کدک LHDC پشتیبانی می‌کنند. این کدک جایگزینی متن‌باز برای کدک اختصاصی aptx-HD کمپانی کوالکام - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - بوده که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - همزمان با انتشار اندروید ۱۰، در اختیار سازندگان گوشی هوشمند قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان

از دیگر ویژگی‌های جدید هدفون‌های واقعا (کاملا) بی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - سیم می ایر 2S، دریافت سیگنال‌های صوتی مجزا توسط هر دو دو گوشی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - است. تا پیش از این و در نسل‌های قدیمی‌تر هدفون‌های بی سیم شیائومی، یک ایرباد نقش گیرنده اصلی سیگنال صوتی را ایفا و ایرباد دیگر با اتصال به ایرباد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - گیرنده، سیگنال را دریافت می‌کرد. این فرایند در می ایر 2S دگرگون شده و اکنون هر ایرباد به صورت مجزا به گوشی هوشمند متصل شده و در نتیجه مشکلانی نظیر تاخیر در دریافت صدا، به کلی از بین می‌رود. همچنین از این پس می‌توان هر ایرباد را به صورت جداگانه استفاده کرد و دیگر ملزم به استفاده از ایرباد گیرنده نیستید.

شیائومی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - برای می ایر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - 2S از تکنولوژی حذف نویز فعال محیط استفاده نکرده است، ولی به جای آن به کمک میکروفون‌ها سعی دارد صدای اطراف را در حین تماس کاهش دهد. هدفون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - بی سیم شیائومی از فرامین لمسی برای پخش یا توقف موسیقی و همچنی کم و زیاد کردن بلندی صدا نیز پشتیبانی می‌کند. داخل هر ایرباد یک سنسور IR قرار دارد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - که در صورت خارج شدن از گوش، پخش موسیقی را متوقف می‌کند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان

یکی دیگر از ویژگی‌های شیائومی می ایر 2S، تعامل عمیق آن با رابط کاربری اختصاصی MIUI است. کاربران می‌تواند به کمک فرامین صوتی، دستیار هوشمند Xiao AI را احضار کنند یا به محض باز کردن درب کیس هدفون‌ها، آن را به گوشی‌های شیائومی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - متصل کنند (مشابه عمل اتصال ایرپاد به آیفون). کیس این هدفون از شارژ بی‌سیم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - مبتنی بر تکنولوژی چی (Qi) و درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌کند. میزان شارژدهی می ایر 2S بر اساس گفته‌های شیائومی ۵ ساعت است که اگر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - باتری کیس را در نظر بگیریم، به ۲۴ ساعت نیز می‌رسد.

شیائومی قصد دارد از ۵ روز دیگر هدفون‌های بی سیم می ایر 2S - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گالیکش استان گلستان - خود را با قیمت ۵۶ دلار به بازار عرضه کند. در آخر گفتنی است این هدفون‌ها ابتدا در چین و سپس در بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone