🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22545.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای نسل آینده گلکسی بادز با طراحی شبیه لوبیا فاش شد

در حالی که سامسونگ به تازگی از گلکسی بادز پلاس رونمایی کرده، امروز رندرهایی از نسل آینده گلکسی بادز فاش شده که خبر از طراحی جدید و متفاوت آن می‌دهد. بر اساس تصاویری که از ...

در حالی که سامسونگ به تازگی از گلکسی بادز پلاس رونمایی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - کرده، امروز رندرهایی از نسل آینده گلکسی بادز فاش شده که خبر از طراحی جدید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - و متفاوت آن می‌دهد.

بر اساس تصاویری که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - از سوی WinFuture منتشر شده، ایرباد بی‌سیم جدید سامسونگ طراحی شبیه به لوبیا دارد، البته گفته شده این هدفون با کدنام لوبیا در حال توسعه است. با وجود این کدنام، انتظار نداریم این شرکت کره‌ای در کمپین‌های تبلیغاتی این ایرباد از نام لوبیا استفاده کند.

رندرهای منتشر شده بر اساس اطلاعات طراحی سه بعدی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - واقعی این ایرباد طراحی شده‌اند. سامسونگ هم اکنون در مرحله آزمایش مهندسی این طرح‌ قرار دارد، بنابراین شاید پیش از معرفی شاهد تغییر طراحی در آن باشیم. طراحی این ایرباد به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - گونه‌ای بوده که کاملا درون گوش قرار می‌گیرد و برخلاف گلکسی بادز پلاس، برجستگی بیرون گوش ندارد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان

سامسونگ تصمیم گرفته بجای سری‌های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - قابل تعویض، از طراحی مشابه با کانال گوش استفاده کند. این سبک طراحی باعث استفاده راحت‌تر از این ایرباد شده و آسیبی به گوش کاربر وارد نمی‌کند. در گذشته شاهد چنین سبک طراحی در اپل ایرپاد و هواوی FreeBuds - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - 3 بودیم، البته مورد علاقه تمام کاربران نیست.

یکی از مشکلات مربوط به این سبک طراحی، ورود نویز به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - گوش کاربر است. سری لاستیکی محکم درون گوش قرار می‌گیرد و مانع از ورود صدای محیط به گوشی می‌شود. شاید سامسونگ با استفاده از نرم افزار و جمع آوری اطلاعات توسط میکروفن‌ها بتواند به چنین مشکلی غلبه کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان

این ایرباد بی‌سیم جدید ابعادی نزدیک به 2.8 سانتی‌متر داشته و شماره مدل SM-R180 برای آن درنظر گرفته شده. به نظر می‌رسد سامسونگ محصول آینده خود را به سه میکروفن برای تماس‌ها و حذف نویز به همراه دو اسپیکر مجهز می‌کند. یکی از این اسپیکرها با کانال بیرونی جفت شده و به عنوان ساب‌ووفر کار می‌کند.

قابلیت حذف نویز فعال محبوبیت زیادی میان کاربران دارد. در حالی که بسیاری منتظر حضور این ویژگی در گلکسی بادز پلاس بودند، سامسونگ چنین کاری را انجام نداد. شاید این قابلیت برای نسل آینده این ایرباد بی‌سیم درنظر گرفته شود. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر بانه استان کردستان - رونمایی از این ایرباد باشیم، البته هنوز تاریخ مشخصی برای این موضوع اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هدی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام تعمیرگاه شما مرزبان بانه برای لباسشویی زیرووات تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در مرزبان شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone