🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22552.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ردمی بند معرفی شد؛ صفحه نمایش رنگی و شارژدهی 14 روزه

دستبند هوشمند ردمی بند با قیمت 14 دلار معرفی شد. این محصول با وجود قیمت پایین، ویژگی‌های بهتری نسبت به شیائومی می بند 4 دارد. شیائومی برای این دستبند خود از یک صفحه نمایش OLED ...

دستبند هوشمند ردمی بند با قیمت 14 دلار معرفی شد. این محصول با وجود قیمت پایین، ویژگی‌های بهتری نسبت به شیائومی می بند 4 دارد.

شیائومی برای این دستبند خود از یک صفحه نمایش OLED رنگی 1.08 اینچی استفاده کرده که ابعاد بزرگتری نسبت به نمایشگر شیائومی می بند 4 دارد. شیشه روی نمایشگر دستبند ردمی کاملا صاف است. این محصول قادر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر الوند استان زنجان - به نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی کاربر بوده و همچنین می‌تواند پیش‌بینی آب و هوا را نشان دهد. البته احتمالاً همانند می بند، ردمی بند هم به شکل پیش فرض از اعلان های فارسی پشتیبانی نمی کند.

ردمی بند به پورت USB-A مجهز شده تا کاربران بدون نیاز به تهیه شارژر مخصوص، آن را شارژ کنند. این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر الوند استان زنجان - دستبند می‌تواند تا 14 روز کاربر را همراهی کند که یک هفته کمتر از شیائومی می بند 4 است. این محصول ردمی در مدت زمان 2 ساعت کاملا شارژ می‌شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر الوند استان زنجان

ردمی این دستگاه را به سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و ردیاب فعالیت مجهز کرده که 5 حالت ورزشی مختلف را پایش می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های آن، امکان ردیابی خواب کاربر است. این دستبند استاندارد 5ATM را کسب کرده است یعنی می توانید هنگام شنا نیز از آن استفاده کنید.

یکی از نقص‌های این دستبند، عدم پشتیبانی از NFC است. البته شیائومی نیز برای نسخه جهانی می بند 4 این ویژگی را در نظر نگرفته. با وجود این موضوع، ردمی بند از سیستم پرداخت آفلاین AliPay پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر الوند استان زنجان

کاربران می‌توانند این دستبند هوشمند را در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و قهوه‌ای سفارش دهند. برای شخصی سازی آن می‌توانید از 72 واچ فیس استفاده کنید. این محصول از تاریخ 21 فروردین در کشور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر الوند استان زنجان - چین برای فروش عرضه می‌شود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر الوند استان زنجان - و با پرداخت 14 دلار می‌توان آن را خریداری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone