🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22534.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ امکان تماس ویدیویی گروهی میان حداکثر 8 کاربر را فراهم می‌کند

واتس اپ محبوب‌ترین پیام رسان در جهان محسوب می‌شود، با این حال نقص‌های بزرگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محدودیت در تعداد افرادی است که می‌توانند به صورت همزمان با یکدیگر ارتباط صوتی یا ...

واتس اپ محبوب‌ترین پیام رسان در جهان محسوب می‌شود، با این حال نقص‌های بزرگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، محدودیت در تعداد افرادی است که می‌توانند به صورت همزمان با یکدیگر ارتباط صوتی یا ویدیویی برقرار کنند. حالا به نظر می‌رسد این پیام‌رسان قصد دارد تعداد اعضای گروه‌ها برای تماس‌ ویدیویی و صوتی را دو برابر کند.

تماس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان - ویدیویی در سال‌های اخیر مورد توجه شمار بالایی از کاربران بوده، اما با شیوع کرونا و خانه نشین شدن مردم، اهمیت آن بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. بسیاری از اپلیکیشن‌ها امکان برقراری تماس ویدیویی یا صوتی به صورت همزمان میان تعداد بالایی از کاربران را فراهم می‌کنند، اما واتس اپ در این زمینه محدودیت دارد و تنها 4 کاربر می‌توانند به صورت همزمان با یکدیگر ارتباط ویدیویی داشته باشند.

در گذشته کدهای نسخه بتای واتس اپ از افزایش تعداد کاربران تماس تصویری گروهی خبر داده بودند، اما اخیر اطلاعات تازه‌ای در این زمینه از سوی WABetainfo منتشر شده. بر اساس این گزارش، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان - واتس اپ به دنبال افزایش تعداد کاربران تماس ویدیویی تا 8 نفر است، البته کاربران اندروید و iOS - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان - برای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان - استفاده از آن باید جدیدترین نسخه بتا را نصب کنند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان

برای برقراری تماس ویدیویی گروهی کاربران می‌توانند وارد گروه شده و دکمه تماس را لمس کنند. اگر در نسخه کنونی تعداد کاربران گروه بالای 4 نفر باشد، واتس اپ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان - از شما درخواست می‌کند که کاربرانی که می‌خواهید با آن‌ها تماس بگیرید را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوانسار استان اصفهان - انتخاب کنید. روش بعدی برای برقراری تماس، انتخاب گزینه تماس گروهی جدید در بخش تماس‌ها و سپس انتخاب مخاطبین موردنظر است. در هر دو روش باید شماره مخاطب را در گوشی خود ذخیره کرده باشید، در غیر اینصورت امکان چنین کاری وجود ندارد.

واتس اپ تا به امروز نتوانسته با پلتفرم‌های تماس ویدیویی رقابت کند، اما افزایش تعداد کاربران در تماس‌های تصویری می‌تواند برای بسیاری از افراد خبری خوشحال کننده باشد. این پیام‌رسان در زمینه عرضه ویژگی‌های جدید عملکرد خوبی ندارد، برای مثال مدت‌ها طول کشید تا دارک مود به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت. حالا باید منتظر ماند و دید قابلیت افزایش تعداد کاربران تماس ویدیویی چند وقت دیگر به واتس اپ اضافه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیشداد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
روز بخیر یک سوالی دارم دور و بر سردشت خوانسار سرویس کار لباسشویی سانیو دارید؟
پاسخ: بله در سردشت شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone