🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22561.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

باند فرکانسی 700 مگاهرتز برای توسعه شبکه 5G در چین آزاد شد

توسعه سریع‌تر شبکه 5G نیازمند استفاده از باند فرکانسی 700 مگاهرتز است. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) به تازگی اعلام کرده برنامه‌های کنونی این کشور را برای استفاده از این باند فرکانسی تغییر می‌دهد. ...

توسعه سریع‌تر شبکه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - 5G نیازمند استفاده از باند فرکانسی 700 مگاهرتز است. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) به تازگی اعلام کرده برنامه‌های کنونی این کشور را برای استفاده از این باند فرکانسی تغییر می‌دهد.

استفاده از باند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - فرکانسی 700 مگاهرتز باعث تسریع در روند توسعه شبکه 5G و استفاده بهینه از منابع می‌شود. بر اساس برنامه اعلام شده، MIIT از باندهای فرکانسی 702 و 798 مگاهرتز برای تلویزیون و رادیو استفاده نخواهد کرد و باندهای فرکانسی 703، 743، 758 و 798 مگاهرتز را در اختیار سیستم‌های ارتباطی موبایل FDD قرار می‌دهد.

MIIT در بیانیه خود به این موضوع اشاره کرده که اپراتورهای موبایل که در این باندها فعالیت می‌کنند، نباید با سرویس‌های فعال در این باندهای فرکانسی یا باندهای مجاور، تداخل داشته باشند. برای جلوگیری از این موضوع، باید مقر و تجهیزات موجود در ایستگاه‌های رادیویی قانونی جابجا شوند. کاربر موبایل طیف 700 مگاهرتز هزینه این جابجایی را پرداخت می‌کند.

طیف موردنظر در حال حاضر توسط رادیو و تلویزیون و همچنین شبکه‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - جدید 5G صدا و سیما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس‌ها قرار است از امواج هوایی مربوط به طیف 4.9 گیگاهرتزی خود استفاده کنند تا مجموعه‌ای از خدمات تلویزیونی در کوتاه مدت، ارتباطات موبایل و اینترنت اشیاء در آینده ارائه شود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس

خبرگزاری محلی C114 در چین اعلام کرده اپراتورها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - باید این طیف را پاک‌سازی کنند و سرویس‌های رادیو و تلویزیون از فرکانس‌های دیگری استفاده کنند. تخمین زده می‌شود هزینه این کار بیش از 1.41 میلیارد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - دلار باشد. این احتمال وجود دارد که اپراتور بتواند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - با همکاری ارائه‌دهندگان شبکه موبایل این هزینه را کاهش دهد.

در کشور ما هم مدتهاست که باند فرکانسی 700 مگاهرتز در انحصار صدا و سیما قرار دارد. اگرچه برای توسعه شبکه 5G استفاده از این باند فرکانسی ضروری به نظر می‌رسد، اما صدا و سیما حاضر نیست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - آن را در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دهد. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات هم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - در توییت اخیر خود به این موضوع اشاره که توسعه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - شبکه موبایل به فرکانس های بیشتری نیاز دارد و اگر صدا و سیما این فرکانس را آزاد نکند، امکان افزایش ظرفیت بیشتر وجود ندارد:

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس

باند فرکانسی 700 مگاهرتز می‌تواند محدوده وسیعی را پوشش دهد، بنابراین می‌توان از آن برای پوشش اینترنت در جاده‌ها یا مناطق روستایی استفاده کرد. البته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - آزادسازی فرکانس های ارزشمند نسل دوم (2G) هم می تواند راهکار دیگری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر کازرون استان فارس - برای ارتقاء ظرفیت شبکه موبایل و افزایش سرعت اینترنت کاربران باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خاور نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بسیار راضی از خدمات شرکت الو در تعمیر لباسشویی تی سی ال M84 در منزل خود هستم. تیم فنی شرکت الو با امتیاز بالایی عملکرد و به روشی حرفه‌ای این خدمات را ارائه دادند. همچنین، روابط عمومی این شرکت بسیار مودب و دوستانه بوده و من بسیار قانع‌کننده اند. بدون شک، این تجربه مثبت برای من بود و برای دوستان و آشنایانم نیز به شدت پیشنهادش می‌کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone