بررسی کدهای  iOS 14 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - حاکی پیاده سازی تغییراتی در طراحی رابط کاربری است که امکان قرار دادن ویجت ها در هر جای صفحه را در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - اختیار کاربر قرار می دهد.

DongleBookPro که معمولا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - به افشای اطلاعات محصولات اپل پیش از رونمایی می پردازد، اسکرین شات هایی را از پنل تنظیمات والپیپر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - در  iOS 14 منتشر کرده که در آن تصاویر پس زمینه به گروه های مختلفی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - تقسیم شده اند. این کالکشن ها شامل Classic Stripes، Earth & Moon و Flowers شده و نسبت به طراحی فعلی از سازماندهی بهتری برخوردار هستند.

قابلیت دیگری که در این اسکرین شات به چشم می خورد، گزینه Home Screen Appearance است که به تنظیمات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - واچ فیس در اپلیکیشن اپل واچ بی شباهت نیست. کاربر با فعال کردن این قابلیت می تواند والپیپر هوشمندی را تعریف کند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - که تنها در صفحه هوم نمایش داده می شود. این والپیپر داینامیک می تواند یک رنگ ساده، تصویری مات و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - یا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - نسخه تیره ای از تصویر پس زمینه باشد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران

شاید این ویژگی ها در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - نگاه اول چندان چشمگیر نباشد اما در واقع بخشی از یک بازطراحی بزرگتر در iOS 14 است. بررسی کدهای این نسخه سیستم عامل از قابلیت دیگری به نام Avocado خبر می دهد که نشان دهنده تصمیم اپل برای توسعه سیستم ویجت واقعی است.

هرچند ویجت در نسخه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - های قبلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - iOS هم حضور داشته اما این بخش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - محصور به بخش خاصی است و کاربر نمی تواند مثل اندروید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - آنها را آزادانه در صفحه جابجا کرده و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - در مکان مورد نظر خود پین کند. احتمالا هدف از مات شدن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - تصویر زمینه در صفحه هوم نیز این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آمل استان مازندران - است که قرار دادن چند ویجت در این صفحه باعث گیج شدن کاربر نشود.