🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22536.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کانن اطلاعاتی از قابلیت‌های فیلمبرداری دوربین EOS R5 منتشر کرد

کمپانی کانن در یک بیانیه خبری کوتاه، اطلاعات مهمی از قابلیت‌های فیلمبرداری یکی از مورد انتظارترین دوربین‌های این شرکت یعنی EOS R5 منتشر کرد. این محصول برای اولین بار در تاریخ این کمپانی، فیلمبرداری 8K را ...

کمپانی کانن در یک بیانیه خبری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - کوتاه، اطلاعات مهمی از قابلیت‌های فیلمبرداری یکی از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - مورد انتظارترین دوربین‌های این شرکت یعنی EOS R5 منتشر کرد. این محصول برای اولین بار در تاریخ این کمپانی، فیلمبرداری 8K را به ارمغان می‌آورد.

دوربین کانن EOS R5 توانایی فیلمبرداری داخلی 8K RAW با نرخ ۲۹.۹۷ فریم بر ثانیه را دارد. اگر کاربر علاقه‌ای به فرمت RAW نداشته باشد، امکان فیلمبرداری با فرمت ۱۰ بیتی با نمونه برداری رنگی ۴:۲:۲ Canon Log و یا فرمت ۱۰ بیتی با نمونه برداری رنگی ۴:۲:۲ HDR PQ با فشرده سازی H.265 و نرخ ۲۹.۹۷ فریم بر ثانیه وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان

برای کاربرانی که به فیلمبرداری 4K علاقه‌مند هستند، کانن EOS R5 توانایی فیلمبرداری داخلی 4K با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - حداکثر نرخ ۱۱۹.۸۸ فریم بر ثانیه با فرمت ۱۰ بیتی با نمونه برداری رنگی ۴:۲:۲ Canon Log و یا فرمت ۱۰ بیتی با نمونه برداری رنگی ۴:۲:۲ HDR PQ را دارد. علاوه بر این امکان فیلمبرداری خارجی با حداکثر نرخ ۵۹.۹۴ فریم بر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - ثانیه نیز وجود دارد.

کانن تأیید کرد که خبری از کراپ در حالت‌های 8K و 4K نیست و این دوربین از تمام عرض حسگر استفاده خواهد کرد. علاوه بر این کاربر در هر دو حالت 4K و  8K به قابلیت فوکوس خودکار CMOS AF با استفاده از پیکسل‌های دوگانه دسترسی خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان

دوربین کانن EOS R5 از لرزشگیر ۵ محوره درونی بهره مند است که با لرزشگیر تصویر اپتیکال در بسیاری از مانت لنزهای EF و RF همکاری می‌کند. این دوربین از دو اسلات کارت حافظه (CFexpress و SD UHS-II) برخوردار است.

از آنجا که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - تمرکز اصلی دوربین EOS R5 روی فیلمبرداری بوده، کانن تنها به بیان قابلیت‌های فیلمبرداری این دوربین بسنده کرد. انتظار می‌رود در آینده اطلاعات بیشتری از این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - دوربین منتشر شود.

کانن همچنین از دوربین سینمایی EOS C300 Mark III با قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۱۲۰ فریم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - بر ثانیه، حسگر Super 35mm DGO و پردازشگر تصویر DIGIC DV7 نیز رونمایی کرد که با قیمت ۱۰۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone