🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15253.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G شیائومی بزودی با تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G از راه می‌رسد

شیائومی بعد از رونمایی از ردمی نوت ۱۰  ظاهرا قصد دارد به زودی از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G رونمایی کند. پوستر تبلیغاتی منتشر شده از این موبایل جدید علاوه بر به نمایش ...

شیائومی بعد از رونمایی از ردمی نوت ۱۰  ظاهرا قصد دارد به زودی از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G رونمایی کند. پوستر تبلیغاتی منتشر شده از این موبایل جدید علاوه بر به نمایش گذاشتن طراحی پنل پشتی، نشان می‌دهد احتمالا این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G به بازار عرضه می‌شود.

اطلاعاتی که به تازگی توسط یکی از منابع موثق حوزه فناوری به اشتراک گذاشته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - شده نشان می‌دهد که شیائومی ممکن است به زودی گوشی جدید به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - نام ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G را معرفی کند.

بر اساس این پوستر می‌توان گفت که طراحی پنل پشتی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G تقریبا شبیه ردمی نوت ۱۰ پرو است. دوربین چهارگانه گوشی در گوشه بالا سمت چپ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - آن دیده می‌شود و از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - لوگو ردمی در پایین آن استفاده شده است. ویژگی‌هایی مانند میکروفون، درگاه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - USB-C و اسپیکر اصلی در لبه پایینی گوشی دیده می‌شود. این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - پوستر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - همچنین مشخص می‌کند که این موبایل جدید از چیپست کوالکام مجهز به ۵G بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس

همانطور که گفتیم، به نظر می‌رسد طراحی این گوشی شبیه به ردمی نوت ۱۰ پرو باشد که از چیپست اسنپدراگون ۷۳۲G بهره می‌برد. از این رو احتمال زیادی وجود دارد که شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G را به چیپست سری ۷ اسنپدراگون و احتمالا اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز کند. هر چند این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

در بازار جهانی موبایل، دستگاه جدید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - شیائومی احتمالا با ریلمی ۸ پرو ۵G که شایعاتی درباره آن به گوش می‌رسد رقابت خواهد کرد. انتظار می‌رود گوشی جدید ریلمی از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G بهره ببرد. در واقع گوشی ریلمی ۸ پرو ۵G می‌تواند نسخه جدیدی از ریلمی کیو ۳ پرو باشد.

هنوز سایر مشخصات اصلی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G منتشر نشده است. با این وجود احتمال دارد که برخی از ویژگی‌های اصلی نسخه ۴G در آن دیده شود. نسخه ۴G ردمی نوت ۱۰ پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد، تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G، باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات، ماژول دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کازرون استان فارس - حافظه داخلی برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone