🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15242.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون 778G 5G با لیتوگرافی ۶ نانومتری از راه رسید

کوالکام از تراشه جدیدی به نام اسنپدراگون 778G 5G با لیتوگرافی ۶ نانومتری رونمایی کرده که از پردازشگر گرافیکی آدرنو 642L بهره می‌برد. این چیپ نسخه‌ای از تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون 780G محسوب می‌شود که ماه ...

کوالکام از تراشه جدیدی به نام اسنپدراگون 778G 5G - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - با لیتوگرافی ۶ نانومتری رونمایی کرده که از پردازشگر گرافیکی آدرنو 642L بهره می‌برد.

این چیپ نسخه‌ای از تراشه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - قدرتمندتر اسنپدراگون 780G محسوب می‌شود که ماه گذشته از سوی کوالکام معرفی شد. پردازنده جدید این کمپانی از هسته Cortex-A78 با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد. پردازشگر گرافیکی آدرنو 642L این تراشه از ولکان ۱.۱، OpenGL 3S 3.1 و HDR10 - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - به همراه +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

دستگاه‌های مجهز به چیپ اسنپدراگون 778G 5G می‌توانند دارای نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز باشند. این تراشه از عمق رنگ ۱۰ بیت و گاموت رنگی Rec2020 پشتیبانی می‌کند.

در بخش هوش مصنوعی با نسل ششم موتور AI این کمپانی با پردازشگر Hexagon 770 رو‌به‌رو هستیم که 12 TOPS عملکرد دارد. برای بهبود تجربه گیمینگ، این تراشه از قابلیت Snapdragon Elite Gaming بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان

کوالکام برای این تراشه‌اش پردازشگر سیگنال تصویر ۱۴ بیتی Spectra 570 را درنظر گرفته که از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - دوربین اصلی تکی ۱۹۲ مگاپیکسلی یا دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن ۳۶ + ۲۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. البته شرکت‌ها می‌توانند به سراغ دوربین سه‌گانه ۲۲ مگاپیکسلی هم بروند.

ISP این تراشه از تصاویر HEIF / HEIC، فوکوس خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی، کاهش نویز مولتی فریم، ویدیوهای اسلوموشن 720p با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه و HDR10 به همراه +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

در بخش ارتباطات با مودم اسنپدراگون X53 5G روبه‌رو هستیم که حداکثر سرعت دانلودی برابر ۳.۳ گیگابیت بر ثانیه دارد. این مودم از موج میلی‌متری و شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

از سایر ویژگی‌های اسنپدراگون 778 5G می‌توان به پشتیبانی از وای فای 6E، بلوتوث ۵.۲، NFC، پورت USB 3.1 و USB-C، سنسور اثر انگشت 3D Sonic و 3D Sonic Max کوالکام به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - همراه سایر سیستم‌های احراز هویت بیومتریک اشاره کرد.

در حالی که اسنپدراگون 780G از فناوری شارژ سریع +Quick - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - Charge 4 پشتیبانی می‌کند، تراشه جدید کوالکام قادر به پشتیبانی از Quick Charge - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - 5 - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone