🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15248.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول نشان روابط عمومی هوشمند و سایبر را دریافت کرد

همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با «‌روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی» هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور بزرگان، صاحب نظران و فعالان این صنعت برگزار و از برگزیدگان روابط ...

همزمان با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با «‌روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی» هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور بزرگان، صاحب نظران و فعالان این صنعت برگزار و از برگزیدگان روابط عمومی ایران در بخش‌ها و سطوح مختلف تجلیل شد.

هیئت داوران این جشنواره، با توجه به ارزیابی‌های انجام شده از میان تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های فعال،  نشان‌های «ستاره ملی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - روابط عمومی» و «ستاره طلایی روابط عمومی» را به علت عملکرد خوب در ابعاد «هوشمند و سایبر» به همراه اول اعطا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - کرد.

در بخش نهایی و اصلی معرفی ستارگان روابط عمومی ایران که فرصتی برای تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روابط عمومی‌های فعال کشور و تجلیل از فعالان آن است، همراه اول در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - دور جوایز تخصصی موفق به دریافت نشان ستاره طلایی روابط عمومی در حوزه‌های هوشمند و سایبر شد.

گفتنی است «فیلیپ بورمانس» رییس انجمن بین المللی روابط عمومی هم که به شکل ویدیو کنفرانس به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداخت، ضمن اشاره بر چالش‌های پیش پای حوزه روابط عمومی بر استفاده هر چه بیشتر و هوشمندانه‌تر از تکنولوژی‌های ارتباطی تأکید کرد.

وی ارتباطات شفاف و با احترام را مناسب اساس تفاهم انسانی دانست و گفت: ما باید ضمن پیروی از اصول علمی در روابط عمومی‌ها، به دنبال ایجاد تغییرات مثبت هر چند کوچک باشیم که برای این مهم نیازمند حرکت به سمت استفاده از تکنولوژی‌های جدید ارتباطی نظیر اتوماسیون و هوش مصنوعی هستیم.

«علی ربیعی» دستیار رییس جمهور هم در این مراسم به شکل ویدیو کنفرانس حاضر به سخنرانی شد و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - از اهمیت مواردی نظیر بهره‌برداری از فضای مجازی در امر فعالیت‌های روابط عمومی برای حرکت به سمت نوعی روابط عمومی نوری شد.

خانه روابط عمومی ایران هم در بخشی از بیانیه پایانی خود، ضمن اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساوه استان مرکزی - انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در امر انتخابات از دولت آینده خواستار برداشتن گام‌های بلند و عزم جدی در زمینه تقویت جایگاه روابط عمومی و برداشتن موانع در ایجاد آگاهی در میان مردم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone